مهر نوشت:

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: بر اثر آتش‌سوزی در مرکز نگهداری از دختران معلول بالای 14 سال آل یاسین بوشهر واقع در کوچه پایگاه انتقال خون، 17 نفر مصدوم شدند که 3 نفر از مصدومین به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

اکبر گرگوری مطلق گفتد: یکی از افراد فوت شده به علت خفگی در محل حادثه جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر پس از انتقال به بیمارستان فوت شدند. دیگر مصدومان این حادثه نیز بلافاصله به بیمارستان اعزام و 3 نفر از مصدومان که دچار سوختگی سطحی شده بودند به بیمارستان سوختگی گناوه منتقل شدند.

گرگوری مطلق اضافه کرد: 11 نفر از مصددومان حادثه هم اکنون در بیمارستان فاطمه‌زهرا بستری هستند و با توجه به اینکه شرایط مساعدی دارند تا فردا از بیمارستان مرخص خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر به سالم بودن 21 نفر دیگر از معلولین حاضر در این مرکز اشاره کرد و گفت: معلولین از لحاظ جسمی نسبت به دیگران آسیب‌پذیرتر هستند و علت بالا بودن کشته‌شدگان و مصدومین این حادثه همین عامل بوده است.

وی علت این حادثه را اتصالی و آتش‌سوزی یک دستگاه بخاری برقی در این مرکز دانست و گفت: ماموران آتش نشانی با حضور به‌موقع در محل حادثه، در مهار آاتش و نجات مصدومان حادثه تلاش زیادی انجام دادند. مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز تلاش زیادی در درمان و اعزام مصدومان حادثه انجام دادند.

گرگوری‌مطلق با اشاره به خصوصی بودن مرکز آل‌یاسین گفت: این مرکز تحت نظارت بهزیستی فعالیت دارد. در صورتی که دقت بیشتری در استفاده از وسایل گرمایی صورت می گرفت ، شاهد چنین حادثه‌ای نبودیم.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • س ا ر ه US ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    41 0
    شهری که رو گاز خوابیده و گاز یه کشور و البته همسایه های دور رو نزدیک رو تامین میکنه مردمش هنوز از بخاری برقی استفاده میکنه! بیمارستان فاطمه زهرا هم که معروفه به کشتارگاه! خدا او 11 نفر رو هم بیامرزه از الان!
  • نرگس IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    31 0
    اینجاست که باید گفت مارا به خیر شما حاجتی نیست شر مرسان
    • بدون نام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
      2 1
      مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان. نه اینکه تو نوشتی.
  • حامد IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    6 0
    که نشتم با صد چرا و افسوس کاشکی ... یه بخاری جای چراغ نفت سوز داشتیم ... از چی بگم ....
  • بدون نام IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    3 0
    من از بوشهر هستم و هر چند وقت هم میرم ال یاسین در حد توان کمک میکنم. خدا رو شکر که همه نمردن. من هر وقت میخواستم برم اونجا باید 2 روز زنگ میزدم خانم مدیر رو پیدا کنم ضمنا" اینو هم بگم که مسولین بهزیستی هیچ کمکی نمی کردن اون بچه های بدبخت نون دلشونو میخوردن و میتونم به جرات بگم 90% با کمک مردم میچرخید اونا ماشین لباسشویی صنعتی نداشتند به اونها برنج تایلندی که همه کس نمیخوره هم نمیرسید طوری که یک شب خانم اسحاقی از پرسنل قبلیشون زنگ زد و من براشون برنج بردم اونا لباس گرم نداشتن اونا هیچ سهمی از این همه ثروت این مملکت نداشتن باور کنید اونا خواهرای ما هستن.
  • بدون نام IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    0 0
    با عرض تسليت به تمامي إفرادي كه جانشان در اين حادثه از دست دادند. تا برق هست نبايد از كاز نمود استفاده تا براي ايندكان باقي بمونه!
  • بدون نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
    0 0
    اين مراكز كه توسط يك سزي افراد با پارتي و رانت خواري راه اندازي ميشن و ماهيانه به ازا هر نفر 70000 هزار تومان به حساب ان مركز واريز ميشه تا معلولين را از خدمات پزشكي و پيرا پزشكي بهره مند كنند ولي مسوولين ان مراكز نه تنها خدمتي به انها نميكنن بلكه يك منبع درامدي شده براشون و از انجا مثل يك كلينيك خصوصي پول در ميارن و اين اتفاقات بايدم بيفته وقتي بازرس را با پول و كيك و شيريني ميخرن چند تا شونم تو استان چهارمحال است و در بروجن كه مدير انها (...) از صد جا بخاطر جانباز بودن و برادر شهيد بودن پول ميگيره و با مدير و معاون بهزيستي استانم كنار اومده و شبها با يك دندانپزشك تجربي مثل يك مطب كار ميكنه و جالبه كه اين كار غير قانونيه و هيچكسي