روزنامه خراسان نوشت:

 مرد 31 ساله ای که متهم است همسر 30 ساله اش را به قتل رسانده، صبح روز پنجشنبه گذشته پس از اقرار به درگیری با همسرش و کتک زدن وی روانه زندان شد.
متهم به قتل که تحت الحفظ ماموران انتظامی به شعبه ویژه قتل عمد در مجتمع قضایی شهید قدوسی مشهد منتقل شده بود پس از تفهیم اتهام قتل عمدی همسرش به دفاع از خود پرداخت و به مقام قضایی گفت: بیشتر اختلافات و درگیری های ما از زمان تولد فرزندم آغاز شد. او به زندگی اهمیتی نمی داد. احساس می کردم او به پسرم غذا نمی داد، میوه نمی داد و به همین دلیل ما همواره با یکدیگر مشاجره داشتیم. وقتی او را کتک می زدم، غش می کرد و نقش زمین می شد. شب حادثه هم وقتی مشاجره لفظی ما به درگیری انجامید مثل همیشه چندین ضربه محکم به سر و صورتش زدم و او به زمین افتاد ابتدا فکر کردم مثل همیشه غش کرده است! اما وقتی بعد از گذشت مدتی دیدم به هوش نیامد نگران شدم و به خانواده ام زنگ زدم که بعد فهمیدم او مرده است.
این جوان 31 ساله در پاسخ به سوال مقام قضایی که پرسید آثار خراشیدگی روی جسد همسرت وجود داشت در این باره چه می گویی؟ گفت: هنگامی که من او را کتک می زدم او با کشیدن ناخن، خودزنی می کرد!!
متهم به قتل استعمال کریستال و حمل و نگهداری آلات و ادوات استعمال موادمخدر را نیز پذیرفت و در پایان جلسه بازپرسی با صدور قرار بازداشت موقت از سوی قاضی شاکر، روانه زندان شد تا تحقیقات تکمیلی در این باره انجام شود. شایان ذکر است: دقایق اولیه سه شنبه گذشته، ماموران کلانتری طبرسی جنوبی که در پی دستور سرهنگ بهروز رنجبر (سرکلانتر شمال مشهد) برای بررسی ماجرای مرگ زن جوان به خیابان وحید 16 رفته بودند، پس از تایید درستی خبر، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند. به دنبال دریافت این خبر، بلافاصله قاضی اسماعیل شاکر به همراه عوامل بررسی صحنه جرم، پزشک قانونی و کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی، شبانه به محل حادثه رفت. با حضور مقام قضایی، تحقیقات درباره چگونگی وقوع جنایت آغاز و مشخص شد که مقتوله، مدتی قبل با جوانی که تنها فرزند پسر یک خانواده بوده آشنا شده و با وی ازدواج کرده است این در حالی بود که مقتوله قبلا نیز ازدواج کرده بود. این ازدواج که با مخالفت اعضای خانواده پسر روبه رو شده بود در نهایت با اصرار پسر، انجام شد و پس از آن اختلافات خانوادگی بین این زوج آغاز شد و در حالی که آن ها صاحب یک فرزند پسر شده بودند اختلافات خانوادگی هر روز شدت می گرفت.
بنابراین گزارش، تحقیقات پلیس برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده جنایی در حالی ادامه دارد که پزشک قانونی پس از معاینه دقیق جسد، علت مرگ را خونریزی مغزی ناشی از اصابت جسم سخت اعلام کرده است.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
    4 3
    اون کثافت روانی رو باید بدون محاکمه تیکه تیکه کنن, دندوناشو تو دهنش بشکنن, ناخناشو بکشن, بعد زنده زنده آتیشش بزنن, البته با قوانین ما و ضعف سیستم قضایی بزودی این قاتل هم مثل بقیه آزاد میشه
  • بدون نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
    7 1
    افتاد و مرد ..... به همین سادگی.... خدایا نجاتشان بده این بنده های بی فکر و بی عقل را....
  • بدون نام IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
    2 11
    آفرین که کشتیش