فارس نوشت:

 وزارت امور خارجه آمریکا به عنوان بخشی از تلاش‌هایش برای ارتقای دیپلماسی عمومی خود از طریق فناوری و رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفته است کنفرانس‌های مطبوعاتی روزانه ایجاد کند تا به مردم سراسر جهان اجازه دهدکه سوال‌هایشان را به زبان‌های مختلف از قبیل فارسی و عربی بپرسند یا به اصطلاح «توئیت» نمایند.
به گزارش فارس، «هندو بیزینس لاین» می‌نویسد: وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای گفت: از این هفته «ویکتوریا نولند» سخنگوی وزارت خارجه، سوالات عمومی از سرتاسر جهان که از 10 خوراک «توئیتر» رسمی وزارت امور خارجه (عربی، چینی، انگلیسی، فارسی، فرانسوی، هندی، پرتقالی، روسی، اسپانیایی، اردو) انتخاب شده‌اند را برداشته و پشت تریبون هنگام کنفرانس مطبوعاتی روزانه به آن‌ها پاسخ می‌دهد. این رویداد در بعد از ظهر روزهای جمعه ماه ژانویه رخ می‌دهد.

در این ماه شرکت در کنفرانس مطبوعاتی روزانه برای عموم آزاد است که به عنوان ماه سیاست‌مداری قرن 21 وزارت امور خارجه آمریکا برگزار شده است.

در بیانیه گفته شده است که در این زمان وزارت امور خارجه و هیئت‌های اعزامی آن به آن طرف آب‌ها، برای به نمایش گذاشتن رهبری دیپلماتیک آمریکا در تحت کنترل گرفتن شبکه‌ها و فن‌آوری‌های دیجیتالی در جهت اهداف سیاست خارجی، به ابتکاراتی دست زده‌اند.

طبق بیانیه، در طی این ماه مقامات رسمی «واشنگتن» و هیئت‌های اعزامی برون‌مرزی میزبان مشغولیت‌هایی در پایگاه‌های مختلف و در پهنه‌های گسترده خواهند بود تا مستقیما با عموم مردم، چه داخلی و چه خارجی، در مورد مسائل سیاست‌های خارجی که برای ایشان اهمیت دارد، تعامل انجام دهند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • س ا ر ه US ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
    21 1
    این چه ایرادی داره؟ حربه ی جدید کجا بود تو پرسش و پاسخ؟! درضمن شما که فیلتر کردین عالم و آدم رو. پس حرفش رو هم نزنین!
  • kia CH ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
    9 1
    کدوم حربه؟ ای بابا