فارس نوشت:

رئیس اسبق ویژه ‌ریاست جمهوری با بیان اینکه ‌اگر ملت از ولایت فقیه و تبعیت از آن غفلت کند، جریان انحرافی در اهداف خود موفق می‌شود، گفت: جریان انحرافی متأثر از شاه می‌گوید "کوروش آسوده بخواب ما بیداریم".
داود احمدی‌نژاد طی سخنانی در یادواره شهید ‌سعید نبی‌پور با اشاره به اینکه ‌از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز ‌یک روز نشده که شیاطین عالم این انقلاب برنامه نداشته باشند، یادآور شد: گروه‌های مختلف سیاسی انواع و اقسام نیرنگ‌ها و تهاجمات را علیه ملت ایران داشته و یک لحظه نگذاشته‌اند این ملت ‌راحت باشد، چرا‌که منافعشان با منافع بیگانگان گره خورده است.
گزيده سخنان وي از اين قرار است:
*  ملت ایران ماهیت جریان فتنه را افشا و برای آن ‌کیفرخواست ‌صادر کرد و آنها را ‌سرجای خود ‌نشاند، خاطرنشان کرد: جریان فتنه دیگر ‌پوسیده و ‌افشا شده است اما یک ‌جریان جدید ‌‌با لبا‌س ‌و شگرد جدید به میدان آمده است تا ‌نگذارد ملت ایران در این جایگاه آقایی و بزرگی بماند و استمرار داشته باشد و ‌می‌خواهد خون شهدا را هدر داده و ‌عزت و بزرگی ملت ایران ‌را‌ بگیرد.
 * ‌اگر ملت از ولایت فقیه و تبعیت از آن غفلت کند، جریان انحرافی در اهداف خود موفق شده و دوباره ‌سیر نزولی ایجاد می‌شود و ما را می‌برد به سمتی که برده استکبار جهانی باشیم و دیگر این آگاهی و عزت را نداشته باشیم.
* جریان انحرافی عامل استکبار است که اهداف مشترکي با ‌جریانات معاند دارد. جریان انحرافی همچون سایر جریا‌ن‌های معاند و در جهت اهداف همان‌ها به ‌صحنه آمده ‌تا نگذارد ملت ایران در ‌مسیر آقایی، ‌عزت و ‌اقتدار باقی بماند.
*  معنا ندارد برخی ‌کوروش را انتخاب کنند، چراکه اگر کوروش انتخاب شود، مکتب دیگر اسلام و ‌جشن‌ها، جشن اسلامی نمی‌شود، بلکه ‌‌شاهنشاهی می‌شود، بنابراین باید بسیار دقت داشته باشیم و ‌حواسمان جمع باشد، چراکه اگر ملت ایران امروز در دنیا می‌درخشد.
*  جریان مفسد انحرافی می‌خواهد با ترفندهای مبتذل ملت ایران را از مسیر منحرف کنند.
* منافقین هم ‌پیرو همان مکتب کوروش بودند و پیاده نظام استکبار شدند و به عنوان پیاده نظام استکبار از خود اراده‌ای ندارند که بخواهند جابجا بشوند، لذا باید دید چه کسی ‌تصمیم می‌گیرد که اینها جابجا شوند؟ باید حواس‌ها را جمع کرد در این جابجایی با آن پول‌های غارت‌شده از بیت‌المال، خانه‌های تیمی شکل نگیرد، ‌البته مسئولان کاملاً هوشیار هستند و ‌اعمال اینها کاملاً رصد می‌شود ولی باید همه هوشیار باشیم، چراکه پول‌ها غارت شده و منافقین هم ‌می‌خواهند جابجا شوند.
* مأموریت منافقین ‌اخلال در سرزمین ایران است .منافقین ‌جای دیگری مأموریت ‌ندارند و باید دید وقتی ‌قرار است جابجا شوند، به کجا می‌روند. باید دقت داشته باشیم.  ‌البته اینها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، چراکه ‌ما تا ولایت را داریم، عزیز هستیم و ‌در این مسیر استمرار داریم‌ و تا ولایت هست و ما پروانه شمع او هستیم، از هیچ چیز هراس نداريم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =