220نماینده با صدور بیانیه‌ای از اجرای رزمایش دریایی ولایت 90 قدردانی کردند.

به گزارش خبرآنلاين، در اين بيانيه آمده بود: رزمايش بزرگ دريايي ولايت 90 كه در پهنه‌ وسيعي از آب‌هاي آزاد به اجرا درآمد نمايانگر اقتدار نيروهاي مسلح كشورمان بود كه با توكل به خدا و خلاقيت و شجاعت و ايمان دريادلان نيروي دريايي ارتش و تدابير فرماندهان عالي مقام با موفقيت چشم‌گيري همراه گرديد.
ملت ايران از مشاهده عزم و رزم فرزندان دريادل ميهن اسلامي كه نتيجه تبعيت آنان فرامين و تدابير رهبري عظيم‌الشأن و فرماندهي معظم كل قوا است شادمان و اميدوارند و به فضل خدا چشم طمع دشمنان اين سرزمين نيز با اين حركت مقتدرانه كور گشته است.
بي‌ترديد هيمنه و استحكام نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران كه شجاعانه در مقابل دشمنان اين سرزمين سينه برافراشته‌اند و از تماميت ارضي و استقلال كشور و نظام مقدس اسلامي دفاع مي‌كنند ناشي از قدرت بي‌انتهاي ملت بزرگ و خداجوي ملت اسلامي است و تا اين پيوستگي و وحدت در ميان رزمندگان و ملت باقي است عزت و آزادي، امنيت و پيشرفت قرين زندگي‌مان خواهد بود.
نمايندگان ملت در مجلس از تلاش و مجاهدت خستگي‌ناپذير فرماندهان و رزمندگان دريادل نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در برگزاري موفقيت‌آميز رزمايش دريايي ولايت 90 قدرداني مي‌نمايند و از درگاه خداوند متعال عزت و سربلندي بيش از پيش نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران را مسألت دارند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
    3 2
    ما به غیور مردان ارتش و سپاه خودمان می بالیم خدا نگهدارتان باشد