شما نظر بدهید / زنگنه و جلیلی درباره «کرسنت» مناظره کنند یا در دادگاه پاسخگو باشند؟

زنگنه خواستار مناظره با جلیلی درباره کرسنت است و جلیلی تاکید دارد که وزیر پیشین نفت باید در دادگاه پاسخگوی اتهامات باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «پرونده کرسنت» در جریان مناظرات انتخاباتی با ادعاهایی که از سوی سعید جلیلی و علیرضا زاکانی مطرح شد، مورد توجه افکارعمومی قرار گرفت. در همان روزها بیژن زنگنه که چندین بار نامش در جریان مناظرات مطرح شده بود صراحتا سعید جلیلی را به مناظره دعوت کرد. درخواستی که اجابت نشد.

با تکرار ادعاها علیه دوران وزارت بیژن زنگنه، وزیر نفت سابق در جریان چند گفتگوی رسانه ای طی روزهای اخیر این درخواست مناظره را بازهم تکرار کرده است اما سعید جلیلی در پاسخی به این درخواست مدعی است که جای متهم در دادگاه است نه مناظره و بیژن زنگنه را در این پرونده متهم می کند.

در همین راستا خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران محترم خود خواسته که پاسخ دهند که آیا مسیر مناظره برای روشن شدن ابعاد این پرونده درست است یا دادگاه؟

کاربران محترم پاسخ های خود به این سوال را در قالب کامنت ذیل همین خبر درج فرمایند.

2929

کد خبر 1931966

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 197
  • نظرات در صف انتشار: 89
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    مناظره زنده و بدون سانسور
    • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      نیازی به مناظره نیست.بهتره یه دادگاه عادل به صورت دقیق رسیدگی کنه و هر کس و یا کسانی رو که باعث تحمیل این خسارت هنگفت به کشور شدن و گفته میشه که حتی کشور از توان پرداختش عاجزه محاکمه کنن و به مردم هم معرفی کنن.
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      34 53
      مناظره یعنی عوامفریبی و حرف های لایک خور زدن. صد در صد دادگاه جای بررسی هست و بس
    • CH ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      61 1
      مناظره خوب است ولی در این مورد خاص با توجه به ضرر و زیان هنگفتی که به ملت وارد شده حتما دادگاه برگزار و هر کس به میزان جرمش محکوم گردد .
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      93 15
      وقتی آقای جلیلی این بحث را در رسانه ها مطرح نموده، پس باید پاسخ آقای زنگنه را در همین رسانه دریافت کند. نهایت بی اخلاقی است که کسی در رسانه به دیگری حمله کند و بعد بگوید برو جواب را در دادگاه بده. اگر هدف آقای جلیلی تشویش اذهان نیست و تنویر افکار عمومی است پس نباید از مناظره بگریزد.
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      83 10
      چون آقای جلیلی مردم رو درگیر این پروژه کرده و از این بحث برای کوبیدن رقیب استفاده کرده، حتما باید برای شفافیت موضوع مناظره انجام بشه. در ادامه هم طبیعتا باید در برابر قانون پاسخگو باشند
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      59 7
      خیلی عجیبه که طرفداران جلیلی و خود جلیلی منتقد کرسنت هستند و میگن امثال زنگنه باید محاکمه بشه! زنگنه میگه جلیلی میگه من باید محاکمه بشم اول بیاد با من مناظره کنه برای اینکه مشخص بشه که کی متهم هست! جلیلی اصرار داره که نه من مناظره نمی کنم! اگه زنگنه خیانت کرده باید تا الان چندین بار از سمت نظام محکامه میشد ولی نشده! لابد سندی نداشتند! اما حالا جلیلی همچنان اصرار داره که زنگنه محاکمه بشه! برای محاکمه شدن نیاز به سند و مدرک هست که اقای جلیلی میگه که سند و مدرک داره و مبارزه با فساد اولویتش هست! خب کاری نداره که جناب جلیلی، این طفره رفتن تون از مناظره با زنگنه چیه!؟ اگه نمی ترسید و معتقدید که سند و مدرک دارید برای محاکمه زنگنه، بسم الله از همین تلوزیون یا تو شبکه های اجتماعی پخش زنده مناظره کنید. اینکه می ترسید این معنی رو میده که شما چیزی در دستتون ندارید و فقط دارید با تکرار ادعاها بهش رنگ واقعیت میبخشید! مثل همون کلری که یکی دو هفته اس شروع شده بر دستاوردسازی برای دولت ریسی! یه جوری دست اورد سازی کردن که ادم حس میکنه داشتیم تو بهترین کشور دنیا زندگی میکردیم و خبرن داشتیم!
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    دادگاه ب صورت زنده برگزار بشه روند بررسی و رسیدگی به پرونده و نهایت رای نهایی را مردم ببینند
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      74 6
      البته جای آقای جلیلی در دادگاه است. که با اقدامات نسنجیده (در خوشبینانه ترین حالت) میلیاردها دلار به این ملت بیچاره خسارت وارد نمود.
  • داود IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    419 7
    هم مناظره و هم جوابگو باشن
    • همدل IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      16 9
      مناظر ، فعلا فقط مناظره
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    مناظره کنند بعد هردو را محاکمه کنند که در زمان خودش اقدام صحیح انجام ندادند
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    391 9
    اول مناظره کنند و بعد دادگاه به مستندات ارائه شده رسیدگی کنه
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    دادگاه
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      21 1
      دادگاه و مناظره تعارضی با هم ندارند. الان یعنی مناظره کنند،دادگاه برگزار نمیشه؟؟
  • منوچهر IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    358 6
    جفتش، بالاخره این وسط یکی منافع کشور رو به فنا داده
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    دادگاه
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    275 9
    سلام مناظره برای شناخت بیشترازموضوع بهتراست
  • احمد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    سلام وقت بخیر به نظرم اگر در دادگاه قرارداد پیگیری شود چامعه نتیجه را به خوبی قبول میکند.
  • مهدی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    مناظره
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      13 14
      در دادگاه صالحه پاسخگو باشند، چون در مناظره ها حرف بی اساس و پایه زیاد زده شده
  • سعید IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    مناظره
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    مناظره
  • علی US ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    اول مناظره بعد دادگاه
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    در دادگاه علنی و مستقل پاسخگو باشند که هم مردم در جریان قرار بگیرند و هم مقصرین جریمه شوند
  • امراله IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    مناظره
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    32 36
    دعواسرلاحف ملا نصرالدین است
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    38 74
    دادگاه
  • عباس IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    مناظره؟!!!ما همین که زنگنه را اعدام نکنند راضی هستیم...
  • محمد IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    با توجه به حرف های آقایان زنگنه و ولایتی در مورد رفتار جلیلی در امور کشور ، باید آقای جلیلی را از کارهای دولتی منع کرد تا بیش از این ایران را به خاک سیاه ننشاند ! ! !
  • قاسم بختیارپور IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    154 3
    موضوع بایستی برای افکارعمومی روشن شود حالا به طور مناظره یاکارشناسان بی‌طرف
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      4 0
      حدود دوسال قبل در خصوص قرارداد کرسنت در کلاب هاوس اقتصادانلاین از،دیدگاه فنی ) بدون جانبداری اصولگرا و اصلاح طلب( با حصور کارشناس ها بیش از سه ساعت مطالبی مطرح شده که برای شناخت فنی این قرارداد خیلی مناسبه وفایلش در سایت اپارات هم هست.
  • ناشناس IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    170 7
    مگه اتفاق علمی یا بحث سیاسی هستش که بخوان مناظره کنن صحبت از خیانت و خسران به مردم و مملکت هستش باید دادستان ورود کنه و طبق یک دادگاه صالحه بصورت زنده به این مهم رسیدگی بشه
    • در دادگاه مشخص میشه که خیانت کرده یانه IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      4 8
      دادگاه
  • آرش IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    67 3
    مناظره فقط مناظره مردم بدونند چه خبره همه چی رو سانسور می کنند تا با هم ساخت و پاخت بکنند
  • NL ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    12 32
    دادگاه
  • علی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    59 4
    اول مناظره بعد در دادگاه
  • علی زارعی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    38 5
    مناظره
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    10 71
    مساله قرارداد و گاز و رشوه‌ای که گرفتند هر دو مساله فرعی است. کرسنت قرار بوده بستری باشد که بر اسا آن مشکل جزیره‌ها را با امارات حل کنند. همه ما می‌دانیم که وقتی اصلاح‌طلب‌ها از حل کردن یک مشکل بین‌المللی حرف می‌زنند منظورشان چیست.
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    48 1
    مناظره، هرکس محکوم بشه باید تاوان بده و پاسخگو باشد برای این همه ضرر به منافع ملی
  • ناشناس IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    49 3
    دردیدگان چشم درچشم مردم
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    52 2
    هم مناظره و بعد دادگاه به صورت علنی حکم عادلانه رو بدهد.
  • مناظره IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    29 3
    مناظره
  • وحید IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    62 5
    مناظره البته اگر جلیلی به مناظره تن بده امثال جلیلی فقط بلدن چوب لای چرخ بکنن
  • شهروند IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    49 2
    اگر به طور صریح و روشن اسامی افراد پشت پرده هم افشا میشود و آنها هم بعدا" به مناظره اضافه شوند حتما" اول مذاکره . در غیراینصورت دیوار بی اعتمادی همچنان بلندست.
  • به نام عدالت IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    47 3
    مناظره چرا که در همین مناظره تکلیف مشخص می شود که چه کسی باید در دادگاه محاکمه شود!!!
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    37 4
    اول مناظره
  • رضا IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    35 5
    با هم مناطره کنند در صدا و سیما
  • ابوالفضل IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    20 24
    البته دادگاه در مناظره چیزی مشخص نمی شود
  • حسینی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    34 4
    مناظره وپخش زنده
  • حسین م IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    40 4
    مناظره زنده
  • آزاد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    41 8
    مناظره، یعنی دادگاه مردم
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    35 2
    بایدمناظره شودتا برای مردم روشن شود
  • ایرانی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    38 3
    مقصر معلومه دیگه .جلیلی . مناظره لازم‌نیست
  • بدبخت IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    36 2
    اول مناظره بعد دادگاه
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    35 2
    جلیلی در دادگاه پاسخگو باشد
  • اسمان IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    42 2
    اول در تلویزیون بصورت زنده مناظره کنن.بعدا برن دادگاه.
  • مهدی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    62 1
    اول مناظره داشته باشند بعد در دادگاه صالح به صورت زنده هر دو باید حضور داشته باشند البته باتوجه به حرف های آقای پورمحمدی و دکتر ولایتی در مورد ‌FATF آقای جلیلی برای کشور مشکلاتی رو درست کرده که باید جوابگوی آنها نیز باشد
  • م ع IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    39 1
    مناظره بهترین شیوه اقناع افکار عمو ممی است.
  • فريد تجار CA ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    33 2
    مناظره
  • داود IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    39 1
    مناظره زنده و بدون سانسور
  • مهدی IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    43 0
    بیچاره مردم که با این حجم از ابهام باید مواجه بشوند و هیچکس هم پاسخگو نباشد مهم شفاف سازی است با مناظره یا دادگاه
  • م.م IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    49 1
    اول مناظره بعد دادگاه علنی
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    52 2
    نمیشه که اون یکی از روابطش در رسانه ملی استفاده کنه و بخواد این خسارت و تقصیر رو گردن یکی دیگه بندازه و اصلا هم نخواهد مناظره کنه ، اول مناظره بدون سانسور برگزار بشه، بعدش مقصر این خسارت سریع بازداشت و محاکمه بشه تا همه چیز برای مردم بیان بشه.
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    35 1
    مناظره و محاکمه شخص خطاکار
  • مریم IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    44 3
    مناظره. چون در دادگاها اتفاقاتی پیش میاد که مردم ازش بی خبرند و خودشان می برند و می دوزند
  • علیرضا IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    29 1
    مناظره مستقیم
  • هاشم GB ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    26 1
    مناظره
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    9 0
    مناظره
  • مناطره فقط IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    9 0
    منظره فقط
  • ناشناس IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    5 1
    مناظره یعنی چه باید دادگاه قضاوت کند و مجرمان را محاکمه کند
  • ش حسینی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    6 1
    قطعا مناظره به شرط رعایت عدالت از طرف صدا و سیما
  • مجید IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    5 0
    مناظره زنده
  • محمدm IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    8 0
    هر دو هم مناظره و هم دادگاه جهت روشن شدن مقصر
  • ناشناس IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    5 0
    مناظره زنده
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    3 12
    کسانیکه موضوع مناظره را مطرح می کنند ، هدفشان وقت خریدن برای خیانتکاران و چپاولگران اموال مردم است تا شاید بتوانند آنها را از چنگال عدالت برهانند.
  • David IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    3 0
    مناظره بدون دخالت دیگران .الان دیگه مردم خودش سواد داره تحلیلگره و مدونه قضاوت صحیح رو ارائه بده
  • محمد IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    11 0
    اول مناظره پخش زنده و بعد دادگاه در مناظره تیم حامی جلیلی در صدا وسیما دخالت نداشته باشند
  • حشمت اله IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    6 0
    مناظره
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    6 0
    مناظره
  • ایران پاد و اسلام زنده باد IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    2 19
    آفای جلیلی به عنوان یک فرد ایرانی گلایه دارد از قراردادی که به ضرر منافع ملت و کشورمان بوده و گزارش داده ..‌.. قرار نیست خود ایشان هم قاضی بشود و همه چیز را اثبات و به مردم بفهمند حقیقت ماجرا چه بوده..... همانطور که همه مردم تک تک موظفند از مواردی که ضد منافع ملی و مصالح کشورمان است گذارش بدهد. .... حال اینجا مردم دیگر نمی مانند پای اثبات و‌جمع آوری ادله و ..... در اینجا مقامات زی صلاح و دادگاه ها و بازرسان موظف هستند که به دنبال اثبات حقیقت و یا رد موضوع بکنند .... در اینجا مقامات نظارتی و دادگاه ها و .... تحقیق کنند و به اصل موضوع پی ببرند ،آنوقت اگر اثبات شد آقای جلیلی خبر کذب منتشر کرده این وظیفه دادگاه است که او را متوجه اشتباهش و طبق قانون برخورد کند .... اصرار به مناظره دو نفر در یک مورد که به همه ملت و کشور و نظام و بوطه کار درستی نیست .....
  • علی داداشی US ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    12 3
    محاکمه جلیلی
  • فرزانه CA ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    16 3
    جلیلی باید محاکمه شود و در برابر مردم به خاطر تمام این سال‌های سیاهی که برایمان ساخته پاسخگو باشد . دوره به قول خودش دور زدن همه چیز و همه کس تمام شده .
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    4 0
    حتما انجام بدهند . چون یکی از انها ممکن است در اینده ایران نیروی موثر بشود
  • ایران من IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    16 1
    البته ک تیمی ک اعضای اصلی آن پوششی و روکشی هستند از مناظره فرار می کنند. آنان بلدن جایی ک طرف اصلی نیست عربده بکشند. خوب ظاهرا مردی پیدا نمی‌شود ک مناظره کنه با بیژن زنگنخ
  • قباد IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    7 1
    جلیلی عادت کرده هر که هر چی میگه اون میگه خلاف بهت رسانند من درست میگم
  • امیر US ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    2 3
    قطعا مناظره اقای جلیلی باید بتئنه اتهام زنی و ازخیانت خودش رو مبرا کنه
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    7 0
    مناظره زنده
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    11 0
    هم مناظره هم دادگاه هرچه شفافتر بهتر
  • اسفندیار IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    4 1
    بهترین دادگاه همان افکار عمومی هست
  • نطری‌اسماعیل US ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    6 0
    بهترین‌محکمه‌وجدان‌‌جمعی‌جامعه‌است‌مناطره‌بهترین‌روش‌برای‌ اقناع‌جامعه‌است
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    4 7
    معلومه که دادگاه. واقعا برام جالبه یک عده در نهایت غرض ورزی می گن یک متخلف که متهم به هزاران میلیارد خسارت به مملکته بیاد مناظره کنه!!
  • سید DE ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    3 0
    بهر حال ابعاد این پرونده بایستی مشخص و معین شود چه زنگنه در این قرارداد کوتاهی کرده باشد بهر حال قرارداد بسته شده و مکانیزم های خودش را هر قرارداد دارد و طبق آن میتوانستن عمل کنند چه جلیلی اقدام به نقض قرارداد کرده وباعث خسارت بیشتر و جریمه ایران بیشتر از میزان قرار دادگشته بایستی توسط دادگاه صالح رسیدگی شده واهمال ویا اعمال قدرت هر طرف مشخص واطلاع رسانی شود
  • Nm IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    7 1
    اول مناظره آن هم به صورت زنده بعد محاکمه خائن در دادگاه هیئت منصفه هم کل ملت و مردم با یکسامانه مستقل پیامکی
  • احمد باغبان CA ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    1 2
    به نظر من باید مناظره انجام بشه و بعد اکر خیانت هریک از طرفین دعوا توسط وجدان عمومی مردم مسجل شد قوه قضائیه ورود کنه و با مقصرین به شدت برخورد کنه الان معلوم نیست که دادگاه مربوطه که این احکام رو صادر کرده فضایش کی بوده و آیا همه شرایط یک دادگاه بر اون حاکم بوده یا خیر
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    2 4
    اگر قرار است دعاوی مدنی و کیفری با مناظره حل شود پس نقش تشکیلات قوه قضائیه و چندین هزار مواد قانونی چیست بنظر می آید چنین نظر سنجی از مردم بشدت محل تامل دارد..
  • US ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    7 1
    لات کوچه خلوت...ترسو
  • علی IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    8 1
    مناظره زنده با یک مجری بی طرف و زمان کافی
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    6 0
    هم مناظره و هم در دادگاه به صورت زنده باید جوابگو باشند
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    3 1
    چون در مناظره ها مطرح شده بود حتما باید مناظره شود تا بالاخره طرح این شبهه در ذهن مردم، مجوزی برای تهمت و بی اخلاقی نشود.
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    6 1
    مناظره باشه که مردم قضاوت کنن وبعد هم دادگاه برپا بشه ،خلاصه مردم باید در جریان بیت المال و رفتار و کردار مسئولین قرار بگیرن
  • بهار IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    5 1
    هرمقام مسئولی که در این مورد کوتاهی کنه و شفاف سازی نشه ،روز قیامت باید جواب این ملت رو بده .مناظره و محاکمه و مجازات مقصر حق مسلم این ملت است.
  • ایرانی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    6 0
    برای روشن شدن افکار عمومی مناظره برای مشخص شدن مجرم دادگاه
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    4 1
    مناظره کنند چون مردم بهترین قاضی هستند در ضمن حق دارند بدانند مالشان را چه کسانی برده اند و در پشت دیوارهای دادگاه این حقایق برای مردم روشن نخواهد شد.
  • مامک IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    6 0
    مناظره زنده و سپس دادگاه علنی
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    1 0
    دادگاه علنی پخش زنده، مناظره به درد نمی‌خوره هر حرفی می‌تونن بزنن و بعدا بزنن زیرش در دادگاه بابت هر کلمه و هر ادعا باید حواب پس بدن
  • محمدرضا- گرگان US ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    3 0
    باسلام، هم شفاف سازی و مناظره ، و هم محاکمه خطاکار. مگر اینگونه رویه ها در تمام دنیا رایج نیست!؟ تصور نشود ملت نمیفهمد و یا نمیداند، بلکه ملت همه چیز میداند اما حریم نگه میدارد.
  • حسن IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    4 1
    با سلام مناظره
  • بهرام IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    5 0
    هم مناظره زنده و هم دادگاه
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    3 0
    سلام ، مثل دادگاھ کرباسچی بہ صورت زندہ پخش شود بہتر است ،
  • شهاب IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    2 0
    مناظره گنند. همه باید مطلع شوند چه اتفاقی افتاده است
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    2 0
    به نظرم باید در دادگاه رسیدگی بشه پرونده تخصصی باید در دادگاه بررسی بشه نه با شلوغ کاری در مناظره
  • احمد RU ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    21 1
    مناظره کنن خیلی بهتره شفاف تره
  • منصور RU ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    22 1
    اول مناظره بعد دادگاه
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    7 13
    هر دو خوبه چون از عدم شفافیت بهتره ولی بازم دادگاه ارجحه
  • شهروند IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    22 1
    مناظره در تلویزیون
  • رضا IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    19 1
    مناظره
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    16 0
    سلام. نظر سنجی بگذارید.بهر حال یکی درست می گویید ‌نتیجه آن آشکار شدن حقیقت و جلب اعتماد مردم است .
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    17 1
    مناظره شفافیت را بالا میبرد
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    23 1
    مناظره شفافیت را بالا میبرد
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    7 14
    دردادگاه با حضور هیئت منصفه بیطرف کارشناس متخصص منتخب اساتید دانشگاه و صاحب نظران
  • عباس IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    17 1
    وقتی بحث بیت المال ومنافع کشور ومردم دربین است باید یک دادگاه صالحه به این بحث بی سرانجام پایان دهد.
  • سارا IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    12 5
    مناظره
  • ایوب فتحی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    17 1
    اول مناظره بعد دادگاه
  • مهدی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    27 6
    مناظره چون اگر قرار بود دادگاه تعیین تکلیف کند تا حالا کرده بود!
  • محمد IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    14 1
    مناظره زنده تلویزیونی
  • محسن IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    13 1
    مناظره در شبکه اینترنتی و بعد دادگاه
  • علی قیاسی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    15 0
    دادگاه علنی
  • ناشناس مظلوم IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    2 0
    ابتدا مناظره بعد هم ورود دادستان خبره و مستقل .
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    17 9
    دادگاه تشکیل بشه چون در مناظره جای حرف های پوپولیستی و مردم فریبانست
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    7 29
    زنگنه در دادگاه به قاضی پاسخ دهد. نه که در مناظره مجال عوامفریبی یابد.
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    22 1
    دادگاه علنی باشد
  • سوادکوهی IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    24 1
    مناظره
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    17 1
    در تلویزیون .
    • سهراب IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      1 0
      به نظر من پرونده ای که بیست سال است نمیگذارند به نتیجه برسه باید با ادله ومستندات در محضر مردم بحث بشه تامعلوم شه مسئول این همه زیان به ملت کیست.
  • ایمان IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    25 7
    اگر آقای جلیلی آن موقع باعث این خسارت سنگین شده،آقای زنگنه یا به مردم باید اعلام میکرد چه خسارتی به ملت وارد شده یا اینکه استفا میداد تا مردم بالاخره بفهمند دلیل استفا چیست.پس وقتی سکوت کرده ایشون هم مقصره و باید دادگاه این خسارت رو از جفتشون بنفع ملت بگیره.
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      1 0
      فقط مناظره
  • منصوری IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    1 0
    مناظره
  • محمدعلی US ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    2 0
    مناظره کنن تو دادگاه مشخص نیست چه میشه
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    2 0
    هردوگزینه جهت شفاف سازی
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    2 0
    مناظره خیلی بهتره برای اینکه مردم با ابعاد موضوع آشنا می شوند و حرفهای دوطرف را میشنوند، نتیجه دادگاه نمی تواند خیلی به این امر کمک نماید
  • حمید کرمی کارشناس ارشد اقتصاد IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    1 0
    باید در دادگاه جوابگو باشند که اگر کوتاهی ویا قصور کرده اند محاکمه شوند والبته دادگاه را عموم ببینند
  • M IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    2 0
    مناظره کنند
  • CA ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    2 0
    مناظره زنده
  • علی IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    0 2
    مناظره جوابگوی تخلف نیست. دادگاه صالحه میتواند عدالت را برقرار کند هر کس متخلف بود یا تهمت زده بود با صدای رسا به مردم معرفی کند
  • عارف هوشمند IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
    2 0
    مناظره
  • مجید IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    3 0
    سلام حق مردم خورده شده پس باید ب مردم توضح داده شود وبعد دادگاهی
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 2
    دادگاه بی‌طرف.
  • عماد IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    2 0
    وقتی برای مصاحبه نمونده، بهتره دنبال سوراخ موش بگرده😁
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    3 0
    به نظرم هیچکدامش انجام نمیشه
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    1 0
    دادگاه بهتراست تمام کننده است
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    2 0
    مثل دادگاه کرباسچی محاکمه زنده پخش بشه
  • میم IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    2 1
    حتما دادگاه!!! در مناظره که هر کی هرچی دلش میخاد میگه بدون سند و مدرک ولی تو دادگاه باید حتما با سند و مدرک حرف بزنند. پس نظر من دادگاه است
  • بهرام IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 1
    دادگاه شفاف
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    2 0
    مناظره
  • محمدرضا IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    2 1
    دادگاه
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 1
    پول را خوردند و بردند خارج و مردم بنشینند چی نگاه کنند؟
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 1
    دادگاه صالح همه طرفهای درگیر با هیات منصفه از نخبگان جوان حتما علنی و پخش زنده از تلویزیون
  • گل‌یاس IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    4 1
    اول مناظره تامردم‌‌چهره های آنها رابهتربشناسند وبدانند کیا درلباس خدمت‌به این کشور وملت ضربه واردکردن بعد محاکمه عادلانه وبی طرف دردادگاه علنی وزنده بدون سانسور البته خداکنه جلیلی بی گناه باشه چون من دلم براش میسوزه
  • زهرا IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    6 1
    چرا طرفدارای جلیلی از مناظره میترسن!!!!!!!
  • یداله IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 1
    هیچ کاری نکنند از همه بهتره
  • علی رضا IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    3 0
    اول حکم دادگاه بعدی مناظره بصورت زنده با مجری بی طرف...
  • منتقد IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    3 0
    مناظره یا دادگاه علنی
    • منتقد IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      4 0
      دیگه وقتشه جلیلی از تو سایه بیاد تو برق آفتاب...
  • رضا IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    9 1
    یا سلام چرا آقای جلیلی میترسه از مناظره حتما ریگی تو کفشش هست . با مناظره موافقم
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    4 0
    مناظره
  • وحید IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    3 0
    اول مناظره مناظره سپس دادگاهی علنی و عادلانه و بدور از هرگونه جهت گیری در عین حال پخش زنده از تلویزیون.
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    4 0
    دادگاه ها غیرقابل اعتماد هستن،باید مناظره زنده بدون سانسور باشد
  • مهدی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    7 2
    اگه حق با شماست آقای جیلی چرا می ترسی مناظره کنی؟ بهانه های مسخره رو مردم می فهمند. ژست متدینی رو همه بلدن بگیرن اگه حرفات حقه بیا مطرح کن قضاوت رو بسپار به مردم نترس
  • حسین IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    4 1
    بجای اینکه نظرات مردم رو بگیرین وازش استفاده کنید ومردم بیشتر توسایتتون بمونن یک طومار بزارید واسه امضا تا شاید صدای مردم رو حداقل بشنون هرچند جلیلی ها ازمنلظره ترس دارن
  • عیاض IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    5 0
    یه سوال قرارداد کرنست رو شما نذاشتی اجرا بشه ممنون. فقط بعد از توقف قرارداد کرنست به دست شما درآمد این میدان مشترک گازی کشور تکلیفش چی شد؟ همه رو امارات برد چون شما اجازه ندادی این قرارداد ننگین بسته بشه؟ تو این مدت سهم درآمد ایران چیشد؟ همه رو امارات تنهایی خورد ؟شما هم خوشحال که نذاشتی قرار دا امضا بشه
  • بینام IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    1 0
    تا زمانی که به خرد جمعی نرسیم هیچکدام فایده ای ندارد، زیرا منابع کشور برباد رفته و ضررهای هنگفتی را پرداخت کرده ایم و مهمتر از همه زمان را از دست داده ایم. آقای جلیلی در نهایت میگویند من اینطور تشخیص دادم و تمام. امیدوارم روزی از این نتایج در س گرفته شود و مسیر سازندگی را در پیش بگیریم.
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    3 0
    آنرا که حساب پاک است از مناظره چه باک است....
  • محمدرضا IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    3 0
    مناظره کامل (با فرصت و زمان کافی برای دو طرف) و دعوت از مطلعین با ارائه مدارک،مستندات و ادله کافی پس از پایان مناظره مقام عالی قضا بدون تعارف و جانبداری نسبت به محاکمه و اجرای حکم و اطلاع رسانی دقیق و بی کم و کاست به عموم مردم شریف اقدام نماید.
  • سجاد US ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    5 0
    با وجود اینکه ذهنیت اصلاح طلبی قوی تری دارم اما هر دو بنظرم لازمه وقتی این همه پشت تریبون تهمت و یا محکوم کردن پس لازمه به آقای زنگنه هم اجازه دفاع و نه یک طرفه آقای جلیلی هم باشه داده شود
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    3 0
    مناظره زنده
  • مصطفی عباس زاده IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    3 0
    سلام.مناظره کنند.ممنون
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    6 0
    ای کاش تمام سیاستمدارانی که کشور را به این روز سیاه انداخته اند محاکمه ی عادلانه میشدند نه فقط جلیلی
  • ابی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    2 0
    اگه از اون قرارداد چیزی مونده سهم جلیلی را هم بدهند قائله را تمام کنند
  • بازنشسته IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    4 0
    دادگاه برای این چنین افراد صوری است حداقل مناظره بهتر است ....
  • کورش IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    1 0
    درود به همه ایرانیان میهن دوست نظر من اینه که هم آقای جلیلی و هم آقای زنگنه در دادگاه با حضور مردم و رسانه ها به اتهامات پاسخگو باشند. سپاس از همه
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    4 0
    اول مناظره بعد دادگاه
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    5 0
    اول مناظره بعد دادگاه
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    6 0
    دادگاه به صورت زنده ازسیما پخش شود مثل دادگاهی که برای کرباسچی برگزار شد
  • الفت IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    4 1
    سلام و احترام : معلومه دادگاه
  • 4723140808 IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    5 2
    فقط دادگاه ، چون باید برای هر حرف سند و دلیل و شاهد ارائه داد مناظره فقط حرفه!
  • ریحانه IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    4 1
    مناظره زنده و بدون سانسور
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    4 1
    مناظره انجام گیرد
  • محمد IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    4 1
    فقط مناظره زنده .....................................................
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 0
    اول مناظره بعد محاکمه
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 0
    مناظر تا مردم قضاوت کنند البته معلومه که چه کسی فراری است ؟ همان دروغ گو است
  • علی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 0
    دادگاه زنده پخش بشه بدون سانسور
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 0
    اول مناظره دادگاه جاش
  • ناشناس IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 0
    ابتدا مناظره کنند وسپس در دادگاه حاضر شوند
  • آزادی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 0
    اول مناظره و سپس دادگاه کاملا علنی
  • احمد IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    0 0
    هم مناظره کنند جهت آگاهی مردم و هم در دادگاه رسیدگی شود .
  • میلاد بازنشسته US ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    1 0
    مناظره کنند هر کی محکوم شد دادگاهی تامردم نحوه برخورد با خائن رو ببینند

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین