مهر نوشت:

در حالی که ناظران سیاسی معتقدند اصلاح‌طلبان برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی مجلس نهم با "مهره‌های سفید" وارد میدان می‌شوند، گزارش‌ها حاکیست بیش از نیمی از اعضای شورای مرکزی فراکسیون اقلیت مجلس برای نمایندگی در انتخابات مجلس نهم ثبت‌نام نکرده‌اند.
به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای مرکزی فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد و این اعضا دلایل ثبت‌نام یا عدم ثبت‌نام مرکزیت اصلاح‌طلبان مجلس را بررسی کردند.
 
بنا بر این گزارش نگاه اجمالی به وضعیت حضور یا عدم حضور مرکزیت اصلاح‌طلبان مجلس هشتم نشان می‌دهد که شش نفر از سیزده عضو شورای مرکزی فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی مجلس نهم ثبت‌نام کرده و بقیه اعضا از ورود به صحنه رقابت‌های انتخابات پیش رو انصراف داده‌اند. عدم ثبت‌نام بیش از نیمی از اعضای شورای مرکزی فراکسیون اقلیت مجلس برای نمایندگی در انتخابات مجلس نهم، می تواند احتمال صحت پیش بینی تاکتیک اصلاح‌طلبان مبنی بر ورود به صحنه رقابت‌های انتخاباتی با به میدان آوردن مهره‌های سفید را تقویت کند. 
 
بررسی اخباری که در روزهای اخیر درباره اصلاح‌طلبان و نحوه حضور آنها در انتخابات منتشر شده از محورهای مورد بحث در جلسه شورای مرکزی فراکسیون اقلیت مجلس بوده است. 
 

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =