"جبهه متحد اصولگرایان با محوریت هاشمی رفسنجانی" شایعه تازه‌ای است که حامیان دولت برای انتخابات آینده آن‌را مطرح کرده‌اند.

در روزهای اخیر هفته نامه 9دی مدعی شد که تشکیل جبهه متحد اصولگرایان حربه هاشمی رفسنجانی برای بازگشت اصلاح‌طلبان به قدرت است. پس از آنکه علیرضا زاکانی رییس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان به این ادعا پاسخ گفت‌ (ایـــــــنــــــجـــــــا ) حسین فدایی عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان نیز شب گذشته در نشست هفتگی انصار حزب الله این موضوع را سناریوی جدید جریان انحرافی خواند و گفت: سناریوی جریان انحرافی ایجاد فضای دو قطبی است و آنها می خواهند هاشمی را مظهر طرفدار سرمایه داری و احمدی نژاد را مظهر عدالتخواهی معرفی کنند که این تقسیم بندی ها نشات گرفته از اندیشه های شیطانی است.
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: آنها می خواهند بین نیروهای وفادار نظام فضای دوقطبی را ایجاد کنند. یک قطب جریان چپ و قطب دیگر جریان راست و یا به عبارت دیگر می خواهند دو تابلوی سفید و سیاه را معرفی کنند. به گفته فدایی دشمنان در تابلوی سفید جریان چپ و در تابلوی سیاه جریان راست را قرار داده‌اند.
وی این تقسیم بندی ها را نشات گرفته از اندیشه های شیطانی دانست و ادامه داد: جریان انحرافی می خواهد با این تقسیم بندی ها ضعف های خود را بپوشاند، مردم را فریب دهد و فقط بر فضای دوقطبی در جامعه تاکید کند. فدایی با اشاره به فعالیت جریان انحرافی افزود: آنها هم اکنون با استفاده از کانون های قدرت، ثروت و رسانه هایی که در اختیار دارند تحلیل های خود را بیان می‌کنند. باید ملت مراقب این تحلیل ها باشند بصیرت ملت بسیار مهم است.
فدایی همچنین درباره ارتباط جبهه پایداری با جبهه متحد اصولگرایان گفت: جبهه متحد اصولگرایان از همان ابتدا از جبهه پایداری دعوت کرد و دو نماینده نیز از سوی این جبهه به ساختار وحدت اصولگرایان معرفی شدند اما به دلایل خاص حاضر به شرکت در جلسات جبهه متحد نشدند. وی گفت: حرف ما در جبهه متحد اصولگرایان این است که باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیم و اگر نقدی داریم آن را مطرح کنیم چرا که مهمترین مسئله حفظ وحدت در اردوگاه اصولگرایان است اگر این جریان سیاسی به لیست واحد نرسد آراء خرد می شود و خرد شدن آراء منجر به ورود جریان رقیب به مجلس می شود.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    12 0
    فعلا که امروز شما نان همین دو قطبی شدن را می خورید یادتان رفته است که طی این دو دوره در همه ی این بنیان های فکری همراهی کردید حالا چه شد؟ به ضررتان تمام شد؟
  • بدون نام IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
    3 13
    آقای فدایی عزیر ظاهرآ احساس خطر کردید. راه آن است که از قید سکوتیان زمان فتنه درگزرید ودست به یک پالایش اساسی درجبهه اصول گرایی بزنید امثال آقایانی که ظهرروز 22 خرداد به موسوی تبریک گفتند اصول گرا نیستند .خودتان راگول نزنید.