علی اکبر ولایتی گفت:اصولگرایان هنوز به تصمیمی درباره نامزدها و لیست انتخاباتی نرسیده‌اند.

علی‌اکبر ولایتی با ارایه گزارشی از نشست شورای مرکزی جبهه متحد که روز یکشنبه 18 دی با حضور اکثریت اعضاء تشکیل شد، اظهار کرد: در این جلسه دبیر هیأت اجرایی، گزارشی از جلسه استانی هیات‌های داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان سراسر کشور که روز جمعه 16 دی در تهران برگزار شد، ارایه داد و بعضی از اعضاء هیأت داوری و اجرائی، مواضع کاری جبهه متحد در استان‌ها را تشریح کردند و نسبت به روند انتخاب کاندیدای اصلح، تبادل نظر صورت گرفت.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان که با پایگاه اطلاع‌رسانی جبهه متحد اصولگرایان گفت‌وگو می‌کرد، با اشاره به فرایند و زمان‌بندی ارایه فهرست جبهه متحد گفت: در جلسه روز یکشنبه در مورد شاخص‌های کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان، گفت‌وگو شد و دبیر هیأت اجرائی گزارشی از جلسات متعدد با سایر گروه‌های اصولگرا به جلسه ارایه کرد و اعضای شورا بر ادامه تماس‌ها و تعامل با سایر گروه‌های اصولگرا تأکید کردند.
ولایتی با تاکید بر این‌که «نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان بر اساس معیارها انتخاب می‌شوند» خاطرنشان کرد: شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان تاکنون در خصوص فهرست و کاندیداها در هیچ یک از حوزه‌های انتخاباتی تصمیمی را اتخاذ نکرده است.
ایسنا نوشت:
همچنین یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، اظهار داشت: در مجلس آینده اکثریت غالب با اصولگرایان خواهد بود و افرادی نیز به صورت منفرد حضور خواهند داشت.اسدالله بادامچیان میزان تغییر ترکیب مجلس آینده نسبت به مجلس هشتم را غیرقابل پیش‌بینی دانست و گفت: با توجه به اینکه حسب آراء مردم و انتخاب نمایندگان از سوی آنها، ترکیب مجلس مشخص می‌شود، لذا آرایش سیاسی مجلس آینده قابل پیش‌بینی و احصاء نیست.
وی درعین حال افزود: به طور کلی برآورد من این است که به علت خدمات بسیار گسترده و خوب مجلس هشتم، تعداد قابل توجهی از نمایندگان این دوره رای خواهند آورد.
وی درباره حضور اصلاح‌طلبان در مجلس آینده، گفت: برخی از افراد این طیف در شهرستان‌ها انتخاب خواهند شد، ولی به طور کلی اصلاح‌طلبان نمی توانند حائز آراء زیادی شوند، چون درعین حال که حرفی برای گفتن ندارند، چهره‌های موثری نیز برای امید مردم ندارند.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 193314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =