رییس‌جمهور بر لزوم افزایش سرعت و دقت در انجام کارها و پروژه‌ها در عرصه خدمت‌رسانی توسط دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

به گزارش خبرآنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد عصر يكشنبه در جلسه هيأت دولت از همه اعضاي هيأت دولت خواست تا تمركز خود را بر روي كار براي مردم قرار دهند و افزود: بايد با همدلي، همكاري و مساعي تمام دستگاه‌ها و قوا، نسبت به ساختن كشور همت كرده و سطح بالاتري از خدمت را براي مردم عزيز فراهم نماييم.
رييس‌جمهور با اشاره به سفر دوره‌اي خود به آمريكاي لاتين و ظرفيت‌هاي بالاي همكاري‌هاي دوجانبه بين ايران و كشورهاي اين منطقه گفت: منطقه آمريكاي لاتين و روابط با كشورهاي اين حوزه براي ايران داراي اهميت راهبردي است.
 
احمدي نژاد افزود: توسعه روابط با كشورهاي آمريكاي لاتين در چارچوب سياست‌هاي كلان جمهوري اسلامي ايران و در راستاي تقويت همكاري‌ها و مراودات با كشورهاي مستقل در عرصه بين‌المللي در مقابل زياده‌خواهي‌هاي سلطه‌طلبان و مستكبران صورت مي‌گيرد.
 
رييس‌جمهور بر تلاش همه دستگاه‌ها در پيگيري و اجراي دقيق تفاهم‌نامه‌ها و موافقتنامه‌هاي دوجانبه بين ايران و كشورهاي آمريكاي لاتين بويژه از سوي وزارتخانه‌هاي راه و شهرسازي، نفت، اقتصاد و دارايي، صنعت، معدن و تجارت و وزارت امور خارجه تأكيد كرد و علي سعيدلو معاون امور بين‌الملل خود را مأمور پيگيري دقيق نحوه اجراي اين موافقتنامه‌ها و ارائه گزارش به دولت كرد.
 
در اين جلسه همچنين، احمدي‌نژاد همه دستگاه‌هاي اجرايي را مكلف كرد تا همه اختيارات و وظايف و مسووليت‌هاي خود در محدوده مناطق آزاد تجاري و صنعتي را طبق تصريح قانون برنامه پنجم به مديران عامل اين مناطق تفويض نمايد تا مناطق آزاد تجاري – صنعتي به عنوان فرصت‌هايي ويژه براي اقتصاد كشور بتوانند، با قدرت بيشتري در خدمت اقتصاد ملي قرار گيرند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =