استقلال تهران در شرایطی مقابل مس کرمان شکست خورد که عده‌ای از هواداران این تیم علیه پرویز مظلومی شعار دادند.

به گزارش خبرآنلاین؛ این در حالی است که آبی‌های تهران صدرنشین لیگ برتر هستند و اعتراض تماشاگران استقلال باعث ناراحتی کادرفنی و بازیکنان این تیم شده است.
مهدی امیرآبادی کاپیتان اول استقلال درمورد اعتراض تماشاگران این تیم می‌گوید:«به نظر من این کار درست نبود و ما از رفتاری که عده‌ای کمی از هواداران از خودشان نشان دادند ناراحت هستیم. هیچ دلیلی ندارد یک تیم که صدرنشین لیگ برتر است اینگونه مورد کم لطفی قرار بگیرد، فکر می‌کنم اگر ما جای پرسپولیس بودیم هواداران استقلال دارمان می‌زدند. ما خیلی خوب نتیجه گرفتیم و هواداران استقلال باید تیمشان را حمایت کنند ولی نمی‌دانم چرا استقبال کمی از بازی‌های ما صورت می‌گیرد و حضور تماشاگران در استادیوم آزادی بسیار کمرنگ است.»
امیرآبادی در ادامه حرف‌هایش می‌گوید:«بسیاری از بازی‌های لیگ در اواسط یا ابتدای هفته برگزار می‌شود ولی سازمان لیگ باید فکری اساسی کند تا اکثر بازی‌ها پنجشنبه یا جمعه برگزار شود. به هر حال مردم دنبال نان درآوردن هستند و هیچ کس کار و کاسبی خود را ول نمی‌کند تا به استادیوم بیاید و خیلی‌ها نیز تحصیل می‌کنند.»
از امیرآبادی در مورد شرایط استقلال بعد از باخت به مس کرمان سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:«متأسفانه الان وضعیت طوری شده که یک بازیکن جوان که امسال رنگ لیگ برتر را دیده، به خودش اجازه می‌دهد و برای استقلال کری می‌خواند. من معتقدم که این مسائل باید به غیرت بازیکنان استقلال بربخورد و ما نباید اجازه بدهیم که هر کسی برای این تیم بزرگ کری بخواند. امیدوارم در بازی‌های آینده حداکثر امتیازها را بگیریم و البته به حمایت هواداران هم نیاز داریم.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =