ایسنا نوشت:

مرد معتادی که پس از درگیری با پدرش بر سر پول در میاندوآب، وی را به ضرب چوب دستی به قتل رسانده بود، در تهران بازداشت شد.
فردی با مراجعه به ایستگاه پلیس مستقر در میدان راه‌آهن کلانتری 117 جوادیه در ساعت 9:30 روز چهارشنبه مورخه 28 دی‌ماه سال جاری، مدعی شد، فردی به‌نام سیامک که دو روز پیش پدرش را در شهرستان میاندوآب به قتل رسانده، در یک قهوه خانه واقع در میدان راه‌آهن در حال صبحانه خوردن است که با اعلام این موضوع، هماهنگی‌های لازم با اداره دهم پلیس آگاهی و پلیس آگاهی شهرستان میاندوآب انجام شد.
در ادامه پس از تأیید خبر از سوی پلیس آگاهی میاندوآب، مأموران کلانتری 117 به قهوه‌خانه رفتند اما در تحقیقات متوجه شدند که متهم تحت تعقیب پس از پرداخت پول صبحانه از محل خارج شده است که با اعزام واحدهای کمکی به میدان راه‌آهن و ارائه مشخصات ظاهری متهم به واحدهای گشت کلانتری طرح مهار به مرحله اجرا گذاشته شد و متهم با هویت سیامک 41 ساله در ساعت 10:30 همان روز در پارک امیریه شناسایی و دستگیر شد.
با دستگیری متهم، پرونده مقدماتی با موضوع قتل تشکیل و متهم برای انجام تحقیقات به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
با انتقال متهم به اداره دهم، فردی که متهم را در منطقه میدان راه‌آهن شناسایی و به مأموران معرفی کرده بود، در اداره دهم حاضر و مدعی شد به همراه اعضای خانواده‌اش، در شهرستان میاندوآب و در محله سکونت متهم زندگی می‌کند و از چند ماه پیش برای کار به تهران آمده که حدودا دو روز قبل در تماس تلفنی با خانواده‌اش، همسرش به وی اطلاع داده که یکی از همسایگان به هویت هوشنگ 60 ساله توسط پسرش به هویت سیامک به قتل رسیده است.
با آغاز تحقیقات از متهم، وی صراحتا به قتل پدرش اعتراف و به کارآگاهان گفت که حدودا دو روز پیش پدرش را با چوب‌دستی و در خانه به قتل رسانده و پس از آن، با قطار مراغه به تهران فرار کرده است.
متهم در ادامه اعترافات خود درباره انگیزه ارتکاب قتل مدعی شده چند سال پیش قصد ازدواج با یکی از دختران فامیل را داشته که پدرش به دلیل اعتیاد وی به هروئین با این موضوع مخالفت کرده که به همین دلیل موفق به ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش نشده و از آن زمان کینه شدیدی از پدرش در دل داشته تا اینکه در روز حادثه از پدرش درخواست پول کرده اما او هیچ پولی به وی نداد و متهم نیز با چوب ضرباتی را به سر پدرش وارد و از خانه متواری شده است.
متهم با بیان اینکه تا لحظه دستگیری از کشته‌شدن پدرش بی‌اطلاع بوده در تحقیقات انجام شده توسط کارآگاهان اداره دهم اعتراف کرده که بیش از 20 سال است که به هروئین اعتیاد دارد و پیش از این نیز مدت 15 سال را به اتهام ارتکاب جرایم مختلفی نظیر آدم‌ربایی، سرقت در ندامتگاه قصر و میاندوآب سپری کرده است.
سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تائید این خبر گفت: با توجه به ارجاع پرونده از شعبه دوم بازپرسی دادسرای میاندوآب به دادسرای ویژه نیابت تهران، متهم پس از اعتراف صریح به ارتکاب جنایت و تشکیل پرونده مقدماتی، برای صدور دستور قضایی لازم در اختیار مقام‌قضایی دادسرای نیابت تهران قرار گرفته است.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 194940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
    4 2
    خسر الدنیا والااخره
  • reza IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
    5 1
    واقعا که عجب دنیایی شده
    • بدون نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
      1 1
      عجب دنیایی نه عجب ایرانی شده!!!1
  • بدون نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
    11 0
    چه شانسی داشته اون دختر که با این جانی ازدواج نکرده
  • بدون نام IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
    13 0
    وقتي سابقه دار ها رو رها ميكنند تو خيابون يا بهشون مرخصي ميدن همينطوري ميشه ولي خدا وكيلي نفهميديم اين مرخصي دادن به زنداني چه صيغه اي آخه مگه طرف كارمنده كه مرخصي ميدين يارو خلافكاره بابا ........
    • فاران IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
      4 0
      با شما موافقم امیدوارم تدبیر اساسی اندیشیده شود ممنون !
  • فاران IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
    1 0
    خب حالا حکمش چی ؟ بالاخره یکی رو به قتل رسانده !!!