ایسنا نوشت:

علیرضا عصار با حضور در مستند «ساکن صحرای سکوت» (شناخت‌نامه زنده‌ یاد خسرو شکیبایی) یاد این هنرمند فقید را گرامی می‌دارد. این مستند هم‌‌اکنون مراحل تدوین و صداگذاری را پشت سر می‌گذارد.

به گفته الهام قره‌خانی یکی از کارگردانان این مستند، «مهران مدیری و شهاب حسینی قطعاتی از اشعار زنده یاد خسرو شکیبایی را که تاکنون منتشر نشده، دکلمه می‌کنند و علیرضا عصار نیز قطعه‌ای به نام «به کجا چنین شتابان» را به یاد ‌زنده‌ یاد شکیبایی که از مجموعه اشعار دکتر شفیعی کدکنی است، می‌خواند
«ساکن صحرای سکوت» به تهیه‌کنندگی جمشید مشایخی و سیدهادی منبتی و کارگردانی الهام قره‌خانی و مهرتاش مهدوی، مروری بر زندگی هنری زنده‌یاد شکیبایی در مرحله طراحی موارد تبلیغاتی به جهت اکران ویژه در سالن‌های خاص خود است.
رامبد جوان، نیکی کریمی، رضا رشیدپور و ژاله علو از دیگر هنرمندانی هستند که قطعه‌های هنری به یاد خسرو شکیبایی دکلمه می‌کنند و هنرمندانی چون جمشید مشایخی، آیدین آغداشلو، حمید سمندریان، اکبر عالمی، داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، ژاله علو، مرتضی احمدی، علیرضا خمسه، جلال الدین معریان، احمدرضا درویش، کیومرث پور احمد، بیژن بیرنگ ، زنده یاد مسعود رسام، مهدی صباغ‌زاده، محمود پاک‌نیت، مهرانه مهین ترابی، مجید جعفری،مجید جوانمرد،حسین خانی بیک، صدرالدین حجازی و مهرداد صدیقیان به تحلیل شخصیت هنری و اجتماعی خسرو شکیبایی می‌پردازند.
همچنین در ارتباط با زندگی خانوادگی این هنرمند پروین کوشیار همسر خسرو شکیبایی و پوریا و پوپک فرزندان او به گفت‌وگو نشسته‌اند.
58244
 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =