پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان در گفت​وگویی با حجت الاسلام علوی عضو جبهه ایستادگی نوشت:

·         طبق رهنمود آیت الله مهدوی کنی هیئت رئیسه جبهه ایستادگی با آقایان تقوی و ابوترابی دیدار و گفتگو کردند و قرار شد این دو بزرگوار نتیجه را به شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان منتقل و هر تصمیمی که اتخاذ می شود به جبهه ایستادگی ارائه دهند.
·         اینجانب اعلام کردم اگر از سوی جبهه ایستادگی کسی در لیست جبهه متحد اصولگرایان نباشد باز ترجیح می دهیم با جبهه متحد همراهی کنیم. ولی به گفته باباطاهر "مهرباني باید از دو سر باشد". بالاخره جبهه متحد باید پیام همگرایی جبهه ایستادگی را می پذیرفت و از نماینده این جبهه در جلسات شورای مرکزی متحد اصولگرایان دعوت می کرد.
·         اگر ناچار شویم فهرست مستقل ارائه دهیم باز در اردوگاه اصولگرایان حرکت خواهیم کرد و می توانم با قاطعیت بگویم که 80 درصد نامزدهای مورد حمایت ایستادگی با جبهه متحد اصولگرایان مشترک خواهند بود.
·         حضور بنده به درخواست اقشار وسیع مردم صورت گرفته است و نمی توانم دعوت مردم و گروه های ولایت مدار را نادیده بگیرم، نظر کسانی که اینجانب را برای حضور در انتخابات دعوت کرده اند مهم است به همین جهت حضوری فعال در عرصه انتخابات مجلس نهم خواهم شد و صحنه رقابت را ترک نخواهم کرد.
·         رقابت درون گفتمانی باعث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهد شد، آنها می توانند در این صورت نامزدهای مورد حمایت خود را پیدا کنند و به انان رای دهند.
·         جریان انحرافی نیز همانند اصلاح طلبان در انتخابات بدون تابلو وارد عرصه شده اند، از سوی دیگر با استفاده از موقعیت های سیاسی و اجرایی که در اختیار دارند می خواهند نقش تأثیرگذاری را در انتخابات مجلس نهم ایفا کنند. به همین جهت برای خرید آراء اقلامی را در اختیار مردم قرار می دهند، تا از این طریق سوء استفاده کنند. البته شورای نگهبان باید صلاحیت نامزدهای جریان انحرافی را رد کند، نماینده ای که بخواهد به کانون های قدرت و ثروت وصل شود صلاحیت نمایندگی مردم را ندارد.
·         افرادی که با شاخصه های اصولگرا همخوان نیستند و مواضع 2 پهلویی را اتخاذ کرده اند دیگرنمی توانند در عرصه انتخابات با تابلو و گفتمان اصولگرایی حضور پیدا کنند .اما در اینکه چه کسانی از شاخصه های اصولگرایی برخوردار نیستند اختلاف نظر وجود دارد. ملاک برای ما نظر حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی است.
·         کسانی که با موضع گیری و اظهار نظر خود به نظام ضربه زدند دیگر نمی توانند ان را توجیه کنند چرا که به هیچ وجه قابل بخشش نیست و نمی توان آنها را اصولگرا نامید،اصولگرایی با ضربه زدن به نظام قابل جمع نیست.
·         /2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =