رئیس گروه ساماندهی به صنوف سینمایی اسامی هشت عضو دیگر این گروه را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سی‌امین جشنواره فیلم فجر، گروه ساماندهی به صنوف سینمایی به ریاست حسین زندباف و با حضور ابوالقاسم طالبی، سیدضیاء هاشمی، پرویز شیخ‌طادی، پوران درخشنده، عباس بابویهی، علیرضا رئیسیان، جمال شورجه و جهانگیر الماسی ساماندهی امور صنوف سینمایی را به عهده‌ دارند.
 
زندباف در مورد ارائه بلیت‌های جشنواره به اعضای صنوف گفت: «در تماسی که مسئولان صنوف مختلف سینمایی داشتیم، اعلام کردیم می‌توانند پنجشنبه و جمعه بلیت‌های اعضای صنوف‌شان را تحویل بگیرند.»
 
او ادامه داد: «هنوز جدول نمایش فیلم‌های جشنواره فجر در سینما صحرا به دست ما نرسیده، اما گمان می‌کنم سینماگران می‌توانند تمامی فیلم‌های به نمایش در آمده در جشنواره سی‌ام را ببینند.»
 
این تدوین‌گر، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در خصوص لزوم ایجاد همدلی و همکاری صنوف سینمایی با جشنواره فیلم فجر، عنوان کرد: «من با همه اهالی سینما دوست هستم و خودمان هم از جنس دوستانیم. من هم از سینما آمده‌ام و زمانی که برای اعلام آماده شدن بلیت‌ها تماس می‌گرفتم بعد از احوال‌پرسی‌ دوستانه به آن‌ها می‌گفتم می‌توانید بلیت‌های خود را تحویل بگیرید. نماینده هر صنف در صورت تمایل می‌تواند بلیت‌ها را دریافت کند، اما مسئله اینجاست که الان نیاز به همدلی و همراهی داریم و عرصه سینما با حضور سینماگران معنا پیدا می‌کند.»
 
زندباف با اشاره به جلسه‌ای که روز دوشنبه سوم بهمن‌ماه در خصوص روشن شدن وضعیت معیشتی صنوف با وزیر ارشاد داشته است، توضیح داد: «این جلسه بسیار امیدوارکننده بود. حرف‌هایی که آقای وزیر در مورد آینده سینما و برنامه‌هایش زد، حرف‌های خوب و قابل قبولی بود و امیدواریم به معنای واقعی محقق شود. تنها آرزوی ما سینماگران در حال حاضر باید به سرانجام رسیدن مسیر پیش روی سینمای ایران باشد و همه برای اتفاق‌های خوب باید تلاش کنیم.»

سهمیه بلیت جشنواره فیلم فجر نیز از سوی گروه ساماندهی صنوف سینمایی به رؤسای صنوف واگذار شده است.

کدام رسانه‌ها در اتاق فکر جشنواره فجر حضور دارند؟
اتاق فکر سی‌امین جشنواره فیلم فجر با حضور تعدادی از نمایندگان رسانه‌ها به صورت هفتگی قبل از برگزاری جشنواره فجر تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرآنلاین، در جهت تمایل محمد خزاعی دبیر سی‌امین جشنواره فیلم فجر برای تعامل با رسانه‌‌ها و جمع‌آوری نظرات مختلف برای برگزاری جشنواره، اتاق فکری پیش از برگزاری این رویداد سینمایی تشکیل شد تا هر هفته موضوعات مربوط به جشنواره فیلم فجر مورد ارزیابی و نظرسنجی قرار بگیرد.
سه خبرگزاری ایسنا، مهر و فارس نمایندگانی در این جلسات داشتند و همچنین امیر قادری، رضا اورنگ و محمدتقی فهیم به عنوان نمایندگان رسانه‌‌های خود دیدگاه‌شان را در مورد اتفاقات مربوط به جشنواره در جلسات مطرح کردند.
همچنین محمود گبرلو به عنوان گرداننده نشست‌های جشنواره فیلم فجر در یکی از جلسات اتاق فکر حضور پیدا کرد.
سی‌امین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
 
58243
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
    2 2
    آقای زندباف آدرس غلط می دهند: رئیس صنفی که مکانی برای پخش بلیطها به اعضای صنف خود ندارد، چگونه بلیطها را بگیرد. لابد فردا می گویید ما خدمات صنفی دادیم، شوراهای مرکزی همکاری نکردند.