تراکتورسازی تبریز با شکست دادن شهرداری موقتا به صدر جدول رده بندی رسید.

تیم فوتبال تراکتورسازی موفق شد با شکست دادن شهرداری در داربی تبریز موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کند.در اینبازی که بعد از ظهر امروز در ورزشگاه یادگار امام(ره)برگزار شد شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند با تک گل فرزاد حاتمی که در دقیقه 39 به ثمر رسید شاگردان مدیر روستا را شکست دهند تا موقتا و برای مدت دو ساعت به صدر جدول رده بندی برسند.
نکته جالب این بازی این بود که علیرغم حساسیت بالای آن تماشاگران استقبال چندانی از این بازی نکردند و فقط سه هزار نفر شاهد صدرنشینی موقتی تراکتورسازی بودند.
تراکتور سازان در حالی در صدر جدول قرار دارند که استقلالی ها ساعت 18 باید در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان بروند.پیروزی آبی پوشان در این دیدار می تواند آنها را دوباره به صدر جدول رده بندی برگرداند.در غیر این صورت حتی کسب نتیجه تساوی هم صدر جدول را از استقلال خواهد گرفت.

در بازی همزمان در شیراز ، فجر سپاسی دومین پیروزی متوالی اش را بدست آرود. این بار هم این مهدی رجب زاده بود که برای تیمش 3 امتیاز گرفت. ضربه کاشته راه دور او وارد دروازه مس شد و تیم یاوری آماده فرار از سقوط شد.
 در دقایق پایانی این بازی درگیری شدیدی میان سیفی بازیکن مس و جلیلی از فجر پیش آمد که هر دو این بازیکنان از سعید بخشی زاده کارت قرمز گرفتند.

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =