مهر نوشت:

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تحریم جدید اتحادیه اروپا علیه ایران گفت: این تحریم‌ها جنگ روانی برای کشاندن ایران به پای میز مذاکره است.
سید احمد خاتمی در حاشیه مراسم غبار روبی و عطر افشانی بقعه متبرکه امامزاده جعفرشهید (ع) استان قم طی سخنانی باشاره به تحریم نفتی ایران از سوی اتحادیه اروپا، گفت: این مساله چیز تازه‌ای نیست، ما از ابتدای انقلاب تاکنون این تحریم‌ها را داشته‌ایم.در عرصه هسته‌ای تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران شدید‌تر بوده است، ولی عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، همین تحریم‌ها سبب خواهد شد که استعدادهای مردم و جوانان بیش از پیش شکوفا شود.
وي اظهار داشت: امیدواریم تحریم نفتی نیز سبب شود که ما تلاش بیشتری در عرصه صادرات، تولیدات و محصولات دیگر، داشته باشیم و مطمئن هستیم که تحریم‌ها اثری در روند حرکت مقدس ملت ایران نخواهد داشت.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص نوسانات بازار و احتمال نقش جریان‌های فتنه و انحراف در این باره نیز گفت: تحریم در این مقطع زمانی، دقیقا جنگ روانی است که یکی از آثار آن بالا رفتن قیمت سکه و ارز است.
وی با بیان اینکه غربی‌ها به دنبال مذاکره به معنای واقعی آن نیستند، ابراز داشت: این‌ها می‌خواهند از موضع بالا و مستکبرانه جمهوری اسلامی ایران را پای میز مذاکره بکشانند اما کور خوانده‌اند. ملت بزرگوار جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه زیر بار مذاکره ذلت بار نخواهد رفت.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =