پیش از آغاز جلسه علنی امروز مجلس، نمایندگان در جلسه​ای غیرعلنی به نحوه احراز صلاحیت​شان برای حضور در انتخابات مجلس نهم اعتراض کردند.

به گزارش خبرآنلاين،  در اين جلسه محمدرضا باهنر كه در غياب لاريجاني رياست جلسه را بر عهده داشت تاكيد كرد که ردصلاحيت‌هاي نمايندگان پيگيري شده است.
آنگونه که ايسنا نوشته است، باهنر اعلام كرده «براي تعدادي از نمايندگان موضوع عدم احراز صلاحيت‌ها مطرح گرديده، اين در حالي است كه عدم احراز صلاحيت‌ براي افراد ناشناخته مطرح مي‌شود و صلاحيت نماينده بايد تاييد يا رد شود».
فارس هم در خبري که از اين جلسه غيرعلني مخابره کرده نوشته است: نائب رئیس اول مجلس همچنین در خصوص رد صلاحیت تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس هشتم که داوطلب انتخابات مجلس نهم شده‌اند، توضیحاتی مطرح و تصریح کرده است: در خصوص ردصلاحیت‌ها پیگیری‌هایی انجام شده تا در زمینه بررسی صلاحیت‌ها به قانون توجه شود.
همچنين نائب رئیس اول مجلس در جلسه غیررسمی صبح امروز به ارائه توضیحاتی پیرامون نوسانات بازار سکه و ارز و رد صلاحیت تعدادی از نمایندگان مجلس پرداخت. وکلای ملت پس از برگزاری جلسه علنی رسمی به مدت 2 ساعت از ساعت 10:30 به بررسی نوسانات بازار ارز و سکه طی هفته‌های اخیر با حضور سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی و مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه غیرعلنی می‌پردازند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =