برنامه در شهر که از شبکه تهران پخش می‌شود، در برنامه‌ای به پخش گزارشی از حضور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در حرم حضرت امام (ره) پرداخت و نزدیک به 10 دقیقه به تعریف و تمجید از او پرداحت.

به گزارش خبرآنلاین، درحالی که در ایام دهه فجر مسئولان دستگاه‌های مختلف و مردم به حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران می‌روند و با آرمانهای ایشان تجدید پیمان می‌کنند، برنامه درشهر سه شنبه شب فقط به پخش حضور ابراهیم عزیزی و کارکنان این معاونت ریاست جمهوری پرداخت و در تمام مدت این برنامه به زمان انتصاب عزیزی در معاونت ریاست جمهوری اشاره شد و سپس زندگی‎‌نامه و اقدامات وی در دوره مسئولیت مطرح شد.

برنامه سه شنبه شب «در شهر» به گونه‌ای تهیه و پخش شد که گویا اولویت با شخص معاون رئیس جمهوری است و نه روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و نقش بی بدیل امام خمینی.

این برنامه در حالی به پخش حضور ابراهیم عزیزی در حرم امام (ره) اختصاص داشت که روز سه شنبه علاوه بر حضور مقام معظم رهبری، رئیس قوه قضائیه و سایر مقامات قضایی کشور و اقشار مختلف مردم نیز به تجدید بیعت با امام راحل پرداختند که البته در این برنامه هیچ اشاره‌ای به آنها نشد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =