۰ نفر
۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۱

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران به تعیین سقف 1000 دلار برای رانندگان و مسافرانی که قصد خروج از کشور را دارند اشاره کرد و این مبلغ را برای رانندگان حمل و نقلی ناکافی دانست.

فاطمه مقیمی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران به نشست چندی پیش اتاق تهران با محمود بهمنی رییس کل بانک مرکزی اشاره کرد که طی آن مقرر شد کارگروهی با حضور نمایندگان بانک مرکزی و نمایندگانی از اتاق تهران برای تعیین راهکارهای کارشناسی خروج از بحران نرخ ارز تشکیل شود.

مقیمی گفت: اگر این کارگروه به موقع تشکیل می شد و دو طرف به بحث و بررسی می نشستند در خصوص تعیین تک نرخی کردن نرخ ارز به نتایج بهتری دست پیدا می کردیم.
وی همچنین به تعیین سقف 1000 دلار برای رانندگان و مسافرانی که قصد خروج از کشور را دارند اشاره کرد و این مبلغ را برای رانندگان حمل و نقلی ناکافی دانست.
به گفته این عضو هیأت نمایندگان اتاق تهران، تأمین ارز مورد نیاز فعالان حوزه حمل و نقلی از بازار آزاد نیز از سوی دولت ممنوع شده است و این در حالی است که به گفته مقیمی، بانک ها از فعالان این بخش کارمزد ارزی دریافت می کنند.
او همچنین خواستار آن شد که فعالان حوزه حمل و نقل کشور و رانندگان ترانزیت، این اجازه را داشته باشند که ارز مورد نیاز خود را از بازار آزاد تأمین کنند.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =