دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار در بیانیه‌ای حمایت بازارهای اسلامی، اصناف و کسبه را از قانون بهبود مستمر محیط کسب‌و‌کار اعلام کرد.

دبيركل جامعه انجمن‌های اسلامي اصناف و بازار در بيانيه‌اي حمايت بازارهاي اسلامي، اصناف و كسبه را از قانون بهبود مستمر محيط كسب‌و‌كار اعلام كرد.
به‌دنبال اعلام نظرهاي بعضي از افراد به‌عنوان نمايندگان اصناف و بازاريان، «احمد كريمي اصفهاني» دبيركل جامعه انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازار به‌عنوان رئيس قديمي‌ترين و معتبرترين نهاد برخواسته از جامعه اصناف و بازار، در مورد قانون كسب‌و‌كار اعلام نظر كرد.
«احمد کریمی اصفهانی» در نامه‌اي به شوراي نگهبان، مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم را ناشي از عدم اجراي نظام اقتصادي عادلانه اسلام دانست و تأكيد كرد: «اگر قوانين براساس فقه اسلام تصويب و اجرا شود، مردم شيريني معيشت را درك خواهند كرد.»
وی رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب در مورد اصل44 قانون اساسی و سند چشم‌انداز 20ساله را راه‌گشاي مشكلات مردم دانست و اقدامات مجلس هشتم در اين راستا را مورد تأييد قرار داد.
دبيركل جامعه انجمن‌هاي اسلامي اصناف و بازار، تصویب قانون بهبود مستمر محيط كسب‌و‌كار را اقدامي شايسته دانست و مراتب تقدير و تشكر بازارهاي اسلامي از اين اقدام مجلس را اعلام كرد.
كريمي‌اصفهاني در ادامه نامه‌اي كه از طرف بازاري‌هاي اسلامي و اصناف و كسبه به شوراي نگهبان نوشته است، با تأييد قانون بهبود مستمر محيط كسب‌و‌كار، از اين شورا درخواست كرده است كه براساس فقه مترقي و عدالت‌گستر اسلامي و رهنمودهاي ولي‌فقيه در بررسي اين قانون كارآفرين تسریع كنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =