فرهاد تجری در خصوص نشست کمیته مجلس با کمیته قوه قضائیه در خصوص حوادث پس از انتخابات گفت: نشست مشترک کمیته‌های مجلس و قوه قضائیه این هفته برگزار می شود.

سایت خانه ملت گزارش داد:

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش کمیته پی‌گیری آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات دهم با رعایت تمامی جوانب روانی،‌حقوقی، امنیتی و اجتماعی آماده و به هیات رییسه مجلس ارائه می‌شود.

فرهاد تجری اظهار داشت: گزارش کمیته پی‌گیری آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات با در نظر گرفتن جوانب و ضوابط مختلف تهیه و آماده شده است در عین حال می‌بایستی با در نظر گرفتن رعایت تمام جوانب تهیه و ارائه شود تا بتواند خواست عمومی جامعه را تامین کند.

عضو کمیته بررسی وقایع پس از انتخابات خاطر نشان کرد: باتوجه به حساسیت اصحاب رسانه‌، عموم جامعه و از آنجا که این گزارش یک سند ملی است لذا باید بسیار سنجیده و با رعایت تمام جوانب ارائه گردد.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس یادآور شد: حساسیت در میان اعضای کمیته بررسی وقایع اخیر موجب شده که برخی مواقع که به نظر می‌رسد گزارش در حد ارائه است برای جامع بودن گزارش موارد دیگری هم به آن اضافه شود. همین موضوع موجب تاخیر در انعکاس گزارش را فراهم آورده است.

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: مقررشد، گزارش اعضای کمیته بررسی کننده مجلس شورای اسلامی پس از نشستی که با کمیته قوه قضائیه خواهد داشت به صحن‌علنی و هیات رییسه مجلس ارائه شود.

این نماینده مجلس در خصوص نشست کمیته مجلس با کمیته قوه قضائیه در خصوص حوادث و وقایع پس از انتخابات گفت: نشست مشترک کمیته‌های مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه اوایل این هفته برگزار خواهد شد.

تجری درخصوص برخی اخبار مبنی برتحت فشار بودن کمیته بررسی پس از انتخابات گفت: کمیته بررسی وقایع پس از انتخابات تحت هیچ حساسیت و فشاری قرار ندارد و چرا که هنگامی که به فرموده امام راحل مجلس در راس امور است به طور طبیعی هیچ کس نمی‌تواند برای نمایندگان مجلس هم تعیین تکلیف کند.

وی در پاسخ به این پرسش که نتیجه گزارش کمیته بررسی وقایع پس از انتخابات چه خواهد شد گفت: ما وظیفه داریم آنچه برداشت و استنباط مان است اعلام کنیم یک وقت ممکن است فردی از دید رسانه‌ها در مظان اتهام باشد اما ازدید حقوقی،‌قضایی با استناد به ادله، او مبری باشد البته باید متذکر شد ما در مقام قضاوت نیستم بلکه برداشت خویش را از روند وقایع تهیه و ارائه می‌کنیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 19747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =