فارس نوشت:

قاتل پریسا ایرانی اعترافات تکان‌دهنده خود را در دادگاه رشت مطرح و از ارتکاب به قتل ابراز خرسندی و رضایت کرد.
حبیب مظاهری نوربخش صبح امروز در نخستین جلسه دادگاه خود که تا ظهر ادامه داشت، ارتکاب به قتل پریسا ایرانی را پذیرفت و اظهار داشت: این زن را از روی تکلیف شرعی و دینی به قتل رساندم زیرا نمی‌توانستم فساد را تحمل کنم.

قاضی خطاب به متهم گفت: طبق قرائت کیفرخواست، شما مرتکب قتل عمد و روابط نامشروع شدید و معمولا زندانیانی که به زندان فرستاده می‌شوند تلاش می‌کنند با تعالیم زندان واقعیت‌ها را انکار کنند اما از بزرگان توصیه شده که راستگو باشید و توصیه دادگاه نیز به شما این است که راستگو باشید و واقعیت‌ها را بگویید و از آنجا که روابط نامشروع خلاف عفت عمومی است بنابراین تنها درباره نحوه به قتل رساندن مقتوله اظهارات خود را بگویید.

متهم در ادامه توضیحات خود بیان داشت: قبل از اینکه به حادثه قتل اشاره کنم می‌خواهم به خانواده مقتوله تسلیت بگویم تا نگویند مظاهری آنقدر کافر بود که به ما تسلیت نگفت.

در اینجا متهم از حاضران خواست تا برای مقتوله فاتحه بخوانند.

متهم ادامه داد: بنده و خانواده‌ام خداترس و با ایمان هستیم و نمی‌توانیم فساد در جامعه را تحمل کنیم. بنده پریسا ایرانی را با سه ضربه چاقو به قتل رساندم با این فکر که فساد را از بین ببرم زیرا وظیفه شرعی خود می‌دانستم و انگیزه من برای این قتل تنها انجام کار خداپسندانه بود.

متهم با اشاره به اینکه دو دختر و یک پسر دارد. گفت: بنده دارای املاک هستم و از این طریق با خانواده مقتوله آشنا شدم.

وی، اظهار داشت: روز حادثه پریسا ساعت حدود یک ربع به شش عصر به من زنگ زد و از من خواست تا او را به همراه مادرش که می‌گفت مریض است به درمانگاه ببرم و وقتی به او گفتم کار دارم تهدیدم کرد که اگر نروم به بنگاه می‌آید و آبروریزی می‌کند و من هم به منزل خود رفته و با خودروی خود به سراغش رفتم ولی او را تنها دیدم و گفت که مادرش رفته است. پریسا به زور و بر خلاف میلم سوار خودروی من شد و با اصرار او از رشت خارج شدیم و سپس متوجه شدم که در زمین فوتبال طالب‌آباد هستیم.

متهم ادامه داد: سه دقیقه قبل از اینکه او را با چاقو بزنم تلفن همراهش زنگ زد و او پشت تلفن در حال صحبت بود و همه‌اش می‌گفت چرا دیر کردید و من تصور کردم که پریسا چند نفر را اجیر کرده که مرا به قتل برساند.

در اینجا قاضی خطاب به متهم اظهار داشت: توسط پزشکی قانونی سلامت روان شما مورد بررسی قرار گرفت و سعی کنید حرف‌های منطقی بزنید.

متهم به قتل در ادامه اظهاراتش گفت: پریسا در خودروی من آمد و قصد داشت با حرکات ناشایست به من نزدیک شود و حتی به اعتقادات دینی من توهین کرد و من هم با سه ضربه چاقو او را به قتل رساندم و یک مفسده را از بین بردم.

قاضی گفت: قاتل سعی می‌کند خود را بیمار روانی نشان دهد تا از مجازات رهایی پیدا کند و ادعا می‌کند متهم مهدورالدم است و اگر اینگونه باشد چرا پس از اینکه او را به قتل رساندی پنهان کاری کردی و قتل را به گردن فرد دیگری انداختی و برای مقتوله مراسم گرفتی.

متهم ادامه داد: حفظ جان من برای خودم واجب بود و به همین دلیل وقتی پلیس به سراغم آمد از ترس نتوانستم حقیقت را بگویم و پنهان کردم ولی سه میلیون تومان برای مراسم مقتوله خرج کردم و همه اینها را برای رضای خدا انجام دادم.

قاضی افزود: شما چهار ماه پس از ارتکاب قتل پنهان کاری کردی. تلفن همراه شما را در خانه پدرت پیدا کردند و از این تلفن با پریسا تماس گرفته شده بود ضمن اینکه ابتدا آدم می‌کشی و سپس برای او ختم می‌گیری و اگر آن زن به زعم شما زن بدی بود چرا اینهمه برایش خرج کردی.

متهم گفت: من به تکلیف الهی خود عمل کردم و مقتوله مقداری شیشه و مشروبات الکلی مصرف کرده بود و با حرکات خود با اعصاب و روانم بازی کرد و یک لحظه تسلیم خواسته‌های دلم شدم و او را به قتل رساندم.

وکیل مدافع قاتل نیز با تسلیت به خانواده مقتول، اظهار داشت: موکل بنده فردی راستگو و صادق است و اعتقادات مذهبی دارد.

وی، با تایید حرف‌های قاتل درباره وضعیت اخلاقی مقتوله بیان داشت: با توجه به مندرجات پرونده و اظهار نظر فرماندهی نیروی انتظامی انزلی و مسئول تحقیقات پرونده و ... مقتوله از حیث وضعیت اجتماعی شرایط مطلوبی نداشت.

قاضی با تذکر به وکیل مدافع بیان داشت: از وکیل مدافع انتظار می‌رود مطالبی بگوید که خودش نیز آن را باور داشته باشد و دفاع منطقی باشد.

وکیل مدافع متهم، قتل پریسا ایرانی توسط متهم را غیرعمد خواند و افزود: موکل بنده مرتکب قتل عمد نشده و قتل در حالت خطا شدید به عمد بوده بنابراین از دادگاه انتظار می‌رود به این پرونده صرفا به ظاهر عمل به قتل نگاه نشود.

قاضی از وکیل مدافع خواست تا آخرین دفاعیات خود را از متهم داشته باشد.

وکیل مدافع نیز اظهار داشت: موکل بنده مرتکب قتل غیر عمد شده و از آنجا که احساس کرده بود مقتوله از دین خارج و مرتد شده او را به قتل رسانده است.

قاضی گفت: کدام دلیل سبب شده تا این باور در متهم ایجاد شود که مقتوله مهدورالدم است.

وکیل مدافع در پاسخ قاضی گفت: شنیده‌ها و تماس‌های مکرر مقتوله با افراد نامحرم و آرایش کردن مقتوله بهترین دلیل مهدورالدم مقتوله بوده است.

قاضی در ادامه بیان داشت: طبق اظهارات قبلی متهم، پرونده قتل به اینگونه است که متهم از پریسا ایرانی چند بار خواستگاری کرد و از آنجا که با پاسخ منفی از طرف مقتوله و خانواده‌اش مواجه می‌شود تصمیم به قتل وی می‌گیرد و با پیدا شدن تلفن همراه مدارک این قتل به دست آمده و از نظر دادگاه قتل پریسا ایرانی، عمد است.

متهم نیز در آخرین دفاعیات خود اظهار داشت: من تنها از آبروی خانواده می‌ترسم و می‌دانم که خون هیچ کس پایمال نمی‌شود و برای مجازات آماده‌ام.

ادامه این جلسه دادگاه به صورت غیرعلنی درباره رابطه نامشروع متهم با مقتوله برگزار شد.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 66
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    اصلا تو راست میگی دختره مقسده بود. آخه به تو چه ربطی داشته که بخوای مجازاتش کنی . مگه مملکت قانون و دادگاه نداره ؟
    • بدون نام FI ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      خواسته زحمت دادگاه کمتر بشه:) خودش دست به کار شده!
    • بدون نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      16 2
      نداره ! داره؟
  • بدون نام FI ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    291 3
    چه با حاله این قاتل! منم میخوام 10 تا از شرکای تجاری ام رو بکشم وبگم اینها فاسد بودن منم فرشته هستم کشتمشون ! قاضی هم میگه آفرین آفرین
    • بدون نام IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      68 0
      احتمالا اون 10 نفر هم تو همین فکر هستن
  • ali_gh IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    305 3
    واقعا خنده داره، شنیده‌ها و تماس‌های مکرر مقتوله با افراد نامحرم و آرایش کردن مقتوله بهترین دلیل مهرورالدم مقتوله بوده است.یعنی این دلایل کافیه؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!
    • بدون نام IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      41 0
      تازه این حرف وکیل مدافعه! بنده خواستم از آقای قاضی تقاضا کنم این آقای وکیل را جهت آزمایش صحت مشاعر نزد روان شناس بفرستند. این وضعش از قاتل بدتره!
    • بدون نام IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
      5 0
      علاوه بر مشاعر مدرک وکیله هم بررسی بشه . عجب شفتالوییه !!!!
  • بدون نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    284 7
    آبروی هرچی مسلمانه برد لعنتی. لعنت بر تو و اون اعتقاداتی که تورو به این روز انداخته.
    • بدون نام IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      44 7
      حالا کی گفته این یارو مسلمونه؟
    • niku IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      12 16
      متوجه هستی چی میگی ؟ لعنت به اعتقادات ؟؟! ناراحتی از عمل زشت این فرد باعث نشه که خودمون رو گناه بار کنیم . آگاه باش که برای هر کلمه باید به خداوند جواب بدی .
  • بدون نام IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    196 8
    این آقا رو به علت استفاده از موازین شرعی برای امیال شخصی باید اعدام کرد زیرا مقدسات دین اسلام رو داره به بازی میگیره و زمینه سوء استفاده رو فراهم می کنه ، فرضاً مقتوله مفسده داشته باشه ، ایشون باید طبق قانون جاری در کشور که بر اساس اسلام ناب هست عمل می کرده نه اینکه خودش قانون رو اجرا کنه چرا مراجع راه رو برای سوء استفاده اینگونه افراد نمی بندن؟
  • بدون نام IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    259 4
    اقا ملت خل شدن رفت
    • بدون نام US ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      36 2
      این بهترین کامنتی بود که تو عمرم خوندم. خبر آنیاین چاپ نکردی هم فدای سرم.
    • ... IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      16 0
      بعد از خوندن اين مطلب خيلي ناراحت شدم و بعد از خوندن اين كامنت خيلي حسابي خنديدم. آقا دمت گرم خدا شادت كنه كه دلمون رو بعد از اين مطلب غصه دار شاد كردي. البته عين واقعيت بود. به قول دوستمون خبرآنلاين هم منتشر نكرد فداي سرم.
    • بدون نام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      4 20
      به خاطر همینه از دست این ملت که به زعم شما خل شدن فرار کردی رفتی آمریکا؟ متاسفم واقعا.
  • عليرضا IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    116 2
    براي بنده در پستي و بي صفتي اين قاتل دروغگو شكي نيست. اما صرف اينكه آدم به درد نخور و انگل اجتماعي مثل ايشون به خودش جرات مي ده در محضر دادگاه همچين اراجيفي به هم ببافه بايد زنگ خطر رو براي مسئولين محترم به صدا در بياره تا خدايي نكرده اين نوع نگاه در جامعه فراگير نشه. در ضمن وكيل مدافع ايشون رو بايد ازش پرسيد به يوم الحساب اعتقاد داره يانه؟
    • بدون نام IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      11 0
      منو یاد وکیل مدافع شیطان میندازن چنین وکلایی
  • ایزل IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    137 1
    اگه طرف فاسد بوده چرا ازش خواستگاری کرده و چرا رابطه برقرار کرده.ضمنآ اون وکیل مدافع با اون دلایلش کمتر از قاتل نیست
  • ایلیا IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    109 4
    اسلام چه ابزاری شده برای توجیه کردن رفتارهای غیر انسانی ازخدا شرم کنید
  • زارع IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    75 4
    احتمالا به دلیل متمول بودن وکیل ازاو پول زیاد گرفته واین مطالب را به او یادداده است ولی علی الظاهر قاضی باهوشی سر کارش افتاده است. اتین شخص اگر متدین بود با چنین زنی رابطه بر قرار نمیکرد. او با این گفته هایش ابروی متدینین را هم برده است که باید مجازات جداگانهای برایش در نظر گرفت.البته سرش را ازبدنش جداکنید ودر میدان شهر اویزان نمایید. تا عبرت دیگران شود.
    • بدون نام IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      10 2
      سرش را از بدنش... این همه خشونت؟ شما هم مراقب خودت باشا!
  • بدون نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    80 1
    فرضاً كه مقتول همان بود كه شما گفتيد و بدتر از آن: حد آن 100 ضربه شلاق است و كسي به خاطر آرايش يا حتي بدتر از آن از دين خارج نمي شود.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    81 1
    معلوم نيست مقتول چه راز مگويي از قاتل داشته كه طرف رو به قتل رسونده تا به اصطلاح آبروش نره و سالها رياكاريش بر ملا نشه.
  • ابوالفضل DE ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    90 0
    این آقا می خواد یه جوری خودشو بی گناه جلوه بده اسم اسلام رو می کشه وسط. اصلا این آقا که مسلمون واقعیه چرا زن نامحرم رو سوار ماشینش می کنه؟ زنه گفته اگر نیاد دنبالش میاد جلوی بنگاه آبروریزی میکنه.مثلا چی پشت پرده بوده که این آقا ترسیده و رفته دنبال خانومه
  • بدون نام IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    76 3
    كانون وكلا بايد تصميم بگيرد آيا اين وكيل مدافع با اين اظهارات شرايط وكالت را دارد . در ضمن به گفته قاضي القصات هر كسي نمي تواند راجع به مهدور الدم بودن تصميم بگيرد در اين صورت سنگ روي سنگ بند نمي شود.
  • بدون نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    106 1
    قاتل به همراه مقتول از رشت بیرون آمده و یکدفعه دیده در زمین فوتبال طالب آباده ، جهت اطلاع طالب آباد نزدیک انزلیه یعنی این آقا 25 تا 30 کیلومتر کوبیده آمده بیرون شهر که یک جایی خلوت طرفو بکشه . بعدش ما نفهمیدیم این آقا تسلیم خواسته های دلش شده یا اینکه بعلت توهین به اعتقادات دینیش طرف رو کشته ؟؟؟!!! نکته جالب اینکه "ادامه این جلسه دادگاه به صورت غیرعلنی درباره رابطه نامشروع متهم با مقتوله برگزار شد" اون موقع که رابطه غیر شرعی داشته اعتقاداتش جریحه دار نشده.
    • بدون نام IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
      43 0
      کاملا" مشخصه طرف دروغ میگه و قصد تجاوز داشته که بعدا" کشتتش اینم نمایش مظلوم نماییشه شیاد فریبکار فاسد.....
    • بدون نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      15 0
      اون موقع با نيت حوريهاي بهشتي با خانم رابطه برقرار كرده.
  • سارا IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    120 6
    به این متهم ایراد نگیرید مشکل از قانون ماست که همچین ماده ای داره. یعنی یه نفر میاد آدم میکشه اون وقت ادعا میکنه که مفسده بوده و مهدورالدم و بعدش تبرئه میشه. واقعد باعث تأسفه
    • متین IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      6 4
      لطفا بدون اطلاعات نظر ندید . اگه همچین ماده ای بود که هم این قاتل الان آزاد بود و هم بقیه قاتلین عین آب خوردن با همین دلیل تبرئه بودن !
    • سارا IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
      7 0
      بدون اطلاعات نیستم خانم من تو یه دفتر وکالت کار می کنم و قبلأ هم شنیده بودم که وکیلانی این حرفها رو به موکلشون یاد میدن چون تو قانون وجود داره و میشه بهش استناد کرد و البته مهدورالدم بودن شرایطی داره که باید اثبات بشه و اثباتش به همین راحتی نیست که همه قاتلا بتونن ازش سوءاستفاده کنن. حرف من اینه که یه آدم اگر هم مفسده، مرتده یا هر چیز دیگه توسط قانون باید مجازات بشه نه توسط امثال این آقا. ولی متأسفانه ما این قانونو داریم که به اندازه سنگسار مورد توجه جهانیانه و به همون اندازه زیر سواله. (خبر محترم لطفأ منتشر کن)
  • ........... IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    68 2
    روانیه احمق
  • بدون نام IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    34 4
    شایدم یه صدایی بهش گفته توبکشش واونم کشته وبه سیاهی فکر نکرده
  • بدون نام IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    37 0
    این قاتل نه روانی است و نه مسلمان بلکه حقه بازی پررو و جنایتکاری حیله گر است که میخواهد از شرایط موجود به نفع خود استفاده کند. اعدام کنید این بی شرف را.
  • بدون نام IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    27 0
    وقتی دیوان عالی کشور کسایی که به ناموس مردم تجاوز میکنن تو رای صادره اشون شک ایجاد میکنن معلوم هرکی از دین خدا سو استفاده میکنه. بخدا کشتن آدمایی که میان میگم طرف مهدور الدم بود. خوب من از فردا میرم زن مردم میگیرم میبرم 10 ماه هر کاری خواستم میکنم بعد میام میگم خودش خواست اعدام که نمیشم هیچی تازه میکشمش میگم مهدورالدم بود گفتن چرا میگم 10ماه بغل من بود صداشم در نیومد یک آن به دلم رجوع کردم وجود نحصشو از زمین پاک کردم. همین کاراو میکنین که اسم اسلام بد در میره.من از اعدام متنفرم.ولی یه همچین آدمی باید اعدام بشه.تا دین ملت به استهزا نگیره
  • چراغ IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    29 1
    حالا این که دیوانه است و تکلیف اش مشخص . خودش رو داره به دیوانگی میزنه که ... شما به اظهارات این وکیل مدافع توجه کردید ؟؟؟!!! به نظرم یکی باید این رو بپاد !!!
  • بدون نام IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    28 0
    باید برای اون وکیل بیچاره هم متاسف بود که حکم مهدور الدمی میدهد خوب شد قاضی نشده بیچاره
  • بدون نام IN ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    30 0
    آقا جان پس چرا هیچکی نمیپرسه که چرا باهاش رابطه نا مشروع برقرار کردی؟؟؟تو که آدم خوبی بودی، پس رابطه نامشروع واسه چی بود؟؟؟
  • بدون نام CA ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    24 1
    باید به کانون وکلا ایول گفت با این وکلای حاذق و البته خادمش
  • قلی IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    30 0
    بابا این روانی را بیخیال این وکیل ÷ست فطرت را باش که اگر دوزار بیشتر بهش می دادند خودش طرف را می کشت یکی باید از این وکیل شکایت کند
  • بدون نام IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
    29 0
    خوبه رابطه نامشروع داشته و با زن نامحرم كيلومترها رفتن بيرون شهر يك جاي خلوت و بعد قاتل تشخيص داده كه خانم مرتد تشريف دارند حكم را صادر و اجرا كرده.آخه يكي از اين عوضي بپرسه تو مگر حاكم شرعي يا قاضي هستي يا مجتهدي؟از كجا فهميدي طرف كافر شده؟خيلي اعتقاد به خدا و دين داشتي كه دنبال رابطه حرام نمي رفتي.از فردا تو خيابون هركي از هركسي خوشش نياد ميزنه ميكشه بعد ميگه كافر بود و مرتد شده بود و از اين حرفا!!!
  • بدون نام IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    16 0
    این بی شرمیه که کسی به خودش اجازه انجام هر کاری را به اسم دین بدهد این تنها وظیفه دا گاه وقاضی است اگه اینجور با شه که دیگه سنگ رو سنگ بند نمیاد
  • دکتر راستی US ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    19 1
    اعدام کنید این را تا دیگر کسی کثافتکاری و قتل نکند و بخواهد از مقدسات سو استفاده کند
    • بدون نام IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
      2 14
      دکتر شما تو آمریکا خوش باش. خونتو کثیف نکن حیفه ها...
  • رامین IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    37 0
    قاتل و ولش کنین،یکی این وکیل رو بگیره!
  • بی نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    34 0
    من خودم قبلا وکیل بودم که بخاطر عدم تطابق با روحیات اینجانب انصراف از وکالت دادم اکثریت وکلا حاضرند بخاطر پول وپیروز شدن در پرونده وبعد از آن سر زبانها افتادن هر کاری بکنن اگر یه سری به روزنامه ها بزنید قاتل در مرحله دادسرا وحتی بعد از کیفرخواست ودر دادگاه به همه کارهایی که انجام داده اقرار میکنه ولی در رسیدگی مجدد بعد از نقض رای با توجیهاتی که وکیل مدافعش بهش میکنه همه چیز را نقض میکنه و میگه تحت فشار بوده آخه مگه پول چقدر ارزش داره که حاضر باشی همه ارزشها و اخلاقیات وانسانیت رازیر پا بگذاری .
  • بدون نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    19 0
    جدا کانون وکلا به وضعیت وکلای خودش رسیدگی نمیکنه این وکیله که خودش هم معلومه مشکل داره و دست کمی از قاتل نداره!
  • بدون نام IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    24 0
    دفاعیات وکیلش از خودش جالبتر است, واقعا قضات و مردم را مثل خودشان احمق فرض کرده اند
  • بدون نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    35 0
    این آقا در اون قسمتی که خودش حتی با وجود داشتن دو تا بچه با اون خانوم رابطه نامشروع داشته، فاسد نبوده، فقط اون خانوم که با ایشون رابطه داشته، فاسد بوده!!!
  • بدون نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    12 0
    مهدورالدم واقعی این قاتل بی همه چیزه و اون وکیلش
  • بدون نام DE ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    13 0
    حرفای وکیله خیلی جالبه که گفته دختره به خاطر ارایش کردن مهدورالدمه
  • بدون نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    8 0
    هر چقدر هم مفسده بوده ، دلیل بر قتل نمیشه آقای آرتور بی شاپ !!
  • احسان کشاورز IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    5 0
    اون دختره هر چی بود نباید میکشتیدش الان تو هم شدی یکی مثل اون . منم زهرا
  • samir IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    9 0
    باید به حال این وکیل گریست که از یک قاتل شارلاتان بی ناموس اینطوری دفاع میکنه.آقای وکیل اگر مقتوله خواهرت بود بازهم این اراجیف را میگفتی؟حتما وکیلش هم آدمی مثل خود قاتل هستش
  • مرتضی IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
    7 0
    جدا وکالت بعضی وقتا شغل کثیفی میشه!آخرت خودت رو بخاطر پول بفروشی!قضاوت کار هر کسی نیست. این قاتل باید تمام گناهان اون دختر را روز قیامت به دوش بکشه
    • بدون نام IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
      1 0
      در مورد این وکیل باهات موافقم، ولی هر کسی روز قیامت فقط گناهان خودش رو به دوش خواهد کشید
  • رها CA ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    7 0
    همیشه هم وکیل از طرق موکل استخدام نمیشه . گاهی موکل ، وکیلی رو معرفی نمیکنه و دادگاه خودش یک وکیل به موکل میده . این وکیل " موظف " هستش که از موکل دفاع کنه حتی اگر یارو مثل این قاتل باشه . این شغل وکیله که در هر حالت و با هر روشی که خودش به ذهنش میرسه از موکلش دفاع کنه . بعضی از وکلا که با دادگستری کار میکنن گاهی مجبور میشن علی رغم میلشون وکالت کسانی رو به عهده بگیرن مثل این قاتل بیرحم و کثیف . اگر این جناب وکیل از نوع تعیین شده به وسیلۀ دادگاه باشه " مجبوره " از این مرد دفاع کنه حتی اگر به مذاق ما سازگار نیاد . ولی اگر به وسیلۀ خود این مرد به وکالت انتخاب شده دیگه همۀ این فحشها نوش جانش که حقشه .
    • بدون نام IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
      0 0
      البته دوست عزیز، وکیل اجباری هم باید حرفی بزنه که خودش هم باور داشته باشه. وگرنه به بهانه دفاع از هر کسی (قاتل یا غیرقاتل) وکیل حق نداره مهملات سر هم کنه و به متهم هم یاد بده که از راههای فرار از مجازات استفاده کنه
  • بدون نام IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    6 0
    آقای وکیل دنیا دار مکافاته،علی الحساب این دنیا باید حساب پس بدی،آه مردم میگیردت ها،مواظب خودت باش البته بعید میدونم که به این چیزها اعتقاد داشته باشی!
  • بدون نام IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    7 0
    مرد حسابی اگر تکلیف الهی بود،پس چرا نگران زندگیت بودی؟مگر این کار را برای خدا نکرده بودی؟
  • بدون نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    7 1
    به نظرم مرتدد تویی که اسلام را این گونه بازیچه دست خود در راه امیال خودت قرار دادی،همین کار ها رو میکنید که اسلام را اون ور آب ،بد نام میکنید،چند تا دیوانه وحقه باز با این کار هاتون آبروی یک میلیارد مسلمان را می برید،بهانه میدید دست اون ها که این حرف ه رو تو بوق کنند1
  • بدون نام IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
    8 0
    آفرین به قاضی که هم جواب مزخرفات قاتل رو خوب داد هم وکیلشو
  • علی IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
    5 0
    این فرد چرا به خودش اجازه انجام این کار را داده .... از این به بعد هرکس هرکسی را کشت بگه چون مفسد بوده او را کشتم !!!! واقعاً که !!!!! دیگه حالم به هم می خوره
  • jamshid IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
    4 2
    من معمولا اخبار حوادث را پیگیری میکنم این ماجرا بدون در نظر گرفتن جرم ماجرای خنده داری بود ازوکیل گرفته تا متهم اینهم یک ماجرای دیگر در رشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
    0 0
    قاتل فروردین ماه از حج برگشته بخاطرابروی خودکار ناشایست خودرا می خواست سرپوش نماید امدیک کاربدترانجام دادبااینکه خودش یک نظامی بازنشسته است وکاندیددوره هشتم نماینده مجلس بودتمام گفته هایش دروغ است میخواهد از جرم فرارکندفکر میکنم مقتوله حامله بوده که میخواست فراراز جرم بکند