بر اساس گفته های مدیر روابط عمومی سازمان هدفمندی یارانه‌ها در میانه بهمن، یارانه نقدی ماه جاری روز سه شنبه 18 بهمن به حساب مردم واریز می‌شود. <BR> <BR>

گفتنی است یارانه نقدی بهمن ماه نسبت به ماه های قبل هیچ تغییری نکرده است و بر این اساس یارانه نقدی به ازای هر نفر ماهانه 45 هزار و 500 تومان است. نکته قابل توجه اینکه روز سه شنبه 18 بهمن 90 یارانه بهمن ماه به حساب مردم واریز و از ابتدای روز چهارشنبه 19 بهمن قابل برداشت خواهد بود.

لازم به ذکر است پرداخت یارانه نقدی از آذرماه سال 89 شروع شد و چهاردهمین دوره واریز یارانه نقدی در بهمن‌ماه خواهد بود.

3939

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساكت IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    71 2
    ببخشيد اونوقت چرا دولت هر ماه 2 ،3 روز پرداخت يارانه رو عقب ميندازه؟
    • بدون نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
      42 2
      دوست عزیز! به یک مرتبه که نمیشه یارانه را حذف کرد! باید با یک شیب ملایم و کم کم این کار انجام شود!
    • بدون نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
      34 1
      دوست عزیز : شک نکن که این سناریو نتیجه ای جز حذف یارانه نداره؟ ببینید که در عرض یک سال پرداختها دائما به تعویق میافته و از سر ماه به نوزدهم ماه منتقل شده!!!!!!!
  • جواد IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    29 0
    یک نکته ای که باید مد نظر داشته باشیم زمان متفاوت ، و تاخیر های هر ماهه پرداخت یارانه نقدی است . ابتدا اوایل هر ماه یارانه نقدی به حساب مردم واریز می شد . بعد از چند ماه اعلام کردند که به خاطر تداخل با پرداخت حقوق مردم در اوایل ماه ، یارانه ها را دهم واریز می کنیم . یک ماه یا دو ماه دهم پرداخت کردند . ماه بعد دوازدهم پرداخت کردند . دی ماه چهاردهم واریز شد و این ماه (بهمن) نوزدهم ! نکته جالب اینجاست که بعد از چند ماه و با این تاخیر هایی که هر ماه ایجاد می شود عملا پرداخت یک ماه یارانه به مردم حذف می شود که مبلغ زیادی ست . به گفته خود مسئولین الان به 70 میلیون نفر یارانه پرداخت می شود . هفتاد میلیون را در مبلغ یارانه پرداختی 45500 تومان که ضرب کنیم رقمی معادل 3185000000000 تومان می شود !!!
  • بدون نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    43 0
    بهتر بود در مقاله مي نوشتيد: لازم به ذكر است دولت يارانه روزهاي عقب افتاده را پرداخت نمي كند.!! در تمام ادارات و نهادهاي دولتي همچنين در پرداخت ماليات دولتي براي ديركرد، جريمه پرداخت مي شود. چطور دولت از اين مساله راحت و بي سرو صدا رد مي شود. آيا اگر قبض آب و برق و گاز كه چند برابر شده دير پرداخت شود، قطع نخواهد شد؟؟؟؟؟؟
  • قالهر IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    42 0
    دوست عزيز چون برا ملت ارزش قائل نيستن و كسي هم كه صداش در نمياد . ماهاي قبل شلوغي اول برج بانكها بهانه شد و اعلام كردن تا دهم هر ماه ولي الان چي 18 روز گذشته !!!! واقعا" چه جوابي براي اين ملت داريد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ميدونم منتشر نميكنيد ولي خودت و وجدان خودت !
  • بدون نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    17 0
    ما ز يارانه چشم ياري داشتيم. خود غلط بود آنچه مي‌پنداشتيم!!
  • گلی IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    15 0
    پس بر طبق اینکه یارانه ها را تعویق میندازه لااقل قبض آب و برق و گاز و تلفن هم بر طبق اون عقب بندازه چطوری اونا سر هر ماه بدون کوچکترین تاخیری تو خونه های مردمه
  • بدون نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    20 0
    پرداخت قبوض ارسالي درصورت دريافت يارانه ها انجام مي شود.يارانه نباشد پرداخت قبضي هم نخواهد بود.آب و برق و گاز چندخانوار را مي تونن قطع كنند.
  • بدون نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    20 1
    من قبض گازم اومده 100 هزار تومن. تا هفدهم مهلت پرداخت داشته الان از کجا بیارم پرداختش کنم. مگه این پول واسه این چیزا نبود؟