مرکز خبر حوزه نوشت:<BR>

آيت الله سيدهاشم حسيني بوشهري، شب گذشته در مراسم گراميداشت سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي که به همت جبهه پيروان امام و رهبري در محل مسجد امام زين العابدين(ع) قم برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران متعلق به شخص نيست، بلکه هر جايي که نداي لا اله الا الله و محمد رسول ا...(ص) برخيزد اين انقلاب مي‌تواند متعلق به آن جا باشد؛ يعني حتي اين انقلاب مختص شيعيان هم نيست، بلکه فراتر از آن است.
معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم، با بيان اين که دشمنان انقلاب اسلامي براي عدم موفقيت ما انواع و اقسام تهديدات داخلي و خارجي را بر عليه نظام جمهوري اسلامي طراحي کرده اند، گفت: ابتدا بايد تهديدات داخلي را برطرف کنيم، زيرا اگر تهديدات داخلي، باقي باشد، دشمنان به راحتي مي‌توانند سياست‌هاي خود را عليه جمهوري اسلامي اعمال کنند، اما اگر در داخل متحد باشيم، دشمن جرأت نفوذ نخواهد داشت.
وي با اشاره به تهديدات داخلي و بيان اين نکته که انقلاب اسلامي ايران داراي اهدافي بوده و هست، گفت: اگر دست اندرکاران و مسئولان فعلي مملکت نتوانند با کارهاي خود مردم را اميدوار کنند و در رسيدن به اهداف انقلاب موفق نباشند، اين يک تهديد براي نظام جمهوري اسلامي است، زيرا اگر کارکردهاي مسئولان اميدبخش نباشد، ممکن است حالت سرخوردگي در ميان مردم و کشور به وجود آيد.
گزيده سخنان وي از اين قرار است:
·         يک تهديد داخلي نظام جمهوري اسلامي، فاصله گرفتن مردم از آرمان‌هاي انقلاب است. بي اعتقادي نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامي نسبت به ارزش‌هاي اصيل انقلاب اسلامي از ديگر تهديدات داخلي نظام جمهوري اسلامي ايران است.
·          مهمترين تهديد داخلي که مي‌تواند آسيبي براي نظام جمهوري اسلامي باشد، نفوذ عوامل دشمن خارجي در صحنه مديريتي کشور است؛ البته ممکن است اين افراد با ظاهري انقلابي روي کار بيايند، اما در راستاي اجراي سياست‌هاي بيگانگان حرکت کنند؛ اين هشداري بود که شهيد مطهري هم، تأکيد بسياري بر آن داشت.
·          امروز نظام جمهوري اسلامي ايران، ادعاي الگو بودن براي بسياري از کشورهاي اسلامي در بحث بيداري اسلامي را دارد، اما بايد بدانيم زماني مي‌توانيم اين ادعا را داشته باشيم که حرکات د اخلي ما، صلاحيت الگو بودن داشته باشند.
* {با اشاره به تهديدات اخير دنياي غرب عليه نظام جمهوري اسلامي ايران و از جمله تحريم نفت کشورمان توسط اتحاديه اروپا} مردم ايران هوشيار باشند که چراغ سبز به دشمن نشان ندهند، بلکه بدانند تهديدات مي‌گذرد و خدا با ماست.
* يکي از زمان‌هاي تاريخي انقلاب اسلامي که بايد در تاريخ ثبت شود تا دشمن به واسطه آن از توطئه‌هاي خود عقب نشيني کند، همين انتخابات مجلس نهم است. دشمن در شرايطي که انواع و اقسام تحريم‌ها را عليه نظام جمهوري اسلامي مطرح کرده، روي حضور تک تک مردم در انتخابات مجلس نهم حساب مي‌کند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 197871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرح IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
    1 0
    درست است و اگر خوب باشیم خدا با ما است.