ایلنا نوشت:

سید مرتضی نبوی در گردهمایی اصناف و بازاریان تهران گفت: عده‌ای در دوران اصلاحات از تریبون مجلس ششم علیه نظام موضع گیری کردند و ما باید تلاش کنیم تا خدای ناکرده مجلس ششم تکرار نشود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیرمسئول روزنامه رسالت در جمع بازاریان و اصناف تهران گفت: انتخابات یکی از مهم‌ترین رخدادهای سیاسی است و انتخابات مجلس نهم به این دلیل که نخستین انتخابات بعد از انتخابات 88 است بسیار مهم‌تر است.
 وی با تاکید بر این مطلب که مجلس نهم نباید جای افرادی باشد که به آمریکا چراغ سبز نشان دهند، ادامه داد: غربی‌ها به دنبال این هستند که با تحریم و فشارهای سیاسی و اقتصادی بر مردم، مشارکت را به حداقل برسانند و پشتوانه مردمی نظام را به حداقل برسانند.
نبوی با بیان این مطلب که اصلاح طلبان در مسیر آمریکا حرکت می‌کنند، اظهار داشت: در سال 88 این گروه به قصد براندازی و ایجاد یک جمهوری سکولار حرکت کردند اما حضور مردم باعث شکست آن‌ها شد.
وی با تاکید بر رجوع مردم به افراد صاحب نظر برای انتخاب نامزد‌ها، گفت: رجوع به جامعه روحانیت مبارز می‌تواند به انتخاب مردم کمک کند و باید لیستی رای بدهید که امضاء بزرگان جامعه روحانیت پای آن باشد و مردم باید به 30 نفر کامل رای دهند.
وی با بیان اینکه در جریان برگزاری انتخابات مجلس در ادوار مختلف، مشارکت 50 تا 70 درصدی را شاهد بودیم، گفت: در انتخابات پیش رو قطعا با مشارکت بالای مردم مواجهیم و توطئه دشمنان برای به پایین آوردن مشارکت شکست خواهد خورد.
مدیرمسئول روزنامه رسالت با تاکید بر اهمیت رشد اقتصادی، افزود: ما در چند سال گذشته رشد کمی در عرصه اقتصادی داشتیم و این موضوع به این دلیل است که اقتصاد ما درست مدیریت نمی‌شود و ارتباط لازم و هماهنگ بین دستگاه‌ها نیست.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
    14 1
    آیا مجلس ششم منتخب مردم نبود ؟