فارس نوشت:

وزیر راه و شهرسازی با تکذیب افزایش قیمت مسکن، اظهار داشت: اگر من خبر دارم که اعلام می‌کنم هیچ افزایشی در قیمت مسکن وجود نداشته است و اگر شما خبرنگاران اعلام می‌کنید که افزایش قیمت داشته‌ایم، اینجانب بی‌اطلاعم.

 علی‌ نیکزاد در حاشیه بازدید از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در جمع خبرنگاران درباره اوراق مشارکت وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت: خرید اوراق مشارکت در واقع کمک به عمران، آبادانی و توسعه کشور محسوب می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه از 23 بهمن‌ماه این هفته مبلغ 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت با مجوز بانک مرکزی منتشر کردیم، ادامه داد: مزیت اوراق مشارکت وزارت راه و شهرسازی این است که در بند «ب» ماده 48 قانون بودجه 1390 تضمین دولت را دارد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ظرف دو الی سه روز بیش از 75 درصد اوراق مشارکت وزارت راه به فروش رفت، ‌یادآور شد:‌ این اوراق برای شش روز کاری ارائه می‌‌شود.

نیکزاد تصریح کرد: روز گذشته مجوزی از بانک مرکزی برای انتشار 700 میلیارد تومان دیگر از این اوراق مشارکت اخذ کردیم؛ بدین ترتیب رقم اوراق وزارت راه را به یک‌هزار و 200 میلیارد تومان افزایش می‌دهیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خاضعانه از مردم می‌خواهیم از اوراق مشارکت وزارت راه استقبال کنند؛ با فروش این اوراقی که تضمین دولت را دارد و اصل و سود آن در اختیار مردم قرار می‌گیرد، در اجرای پروژه‌ها، یک برنامه پنج ساله جلو می‌افتیم.

نیکزاد ادامه داد: کل در این اوراق جهت وصل شبکه آزادراهی، بزرگراهی، ریلی و توسعه فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به کار گرفته می‌شود.

  وزیر راه و شهرسازی در مورد قیمت مسکن در کشور، تصریح کرد: زمانی که بحث نوسانات ارز و سکه مطرح بود، در مورد قیمت زمین و مسکن مواردی مطرح شد اما طبق آنچه که ما رصد می‌کنیم خرید و فروش در حداقل بود.

 نیکزاد با تکذیب افزایش قیمت مسکن، اظهار داشت: اگر من خبر دارم که اعلام می‌کنم هیچ افزایشی در قیمت مسکن وجود نداشته است و اگر شما خبرنگاران اعلام می‌کنید که افزایش قیمت داشته‌ایم، اینجانب بی‌اطلاعم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در بحث مسکن مهر وزارت راه به اندازه کافی در شهرتهران خانه ساخته‌‌ و در اختیار متقاضیان قرار داده است، گفت: قیمت مسکن مهر افزایش نیافته است.

نیکزاد با اشاره به اینکه در مورد پیشنهاد انبوه سازان مبنی بر افزایش 20 درصدی قیمت مسکن ‌هیچ کس مذاکره‌ای نداشتیم، ادامه داد:‌ در مورد قیمت مسکن مهر، وزارت راه و شهرسازی از هر متر 300 هزار تومان بالاتر نمی‌رود.

/3131

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    42 0
    تو یک ماه گذشته دو بار مسکن افزایش قیمت داشته و شما بی اطلاع هستید؟ دست گلتون درد نکنه مسئول محترم
    • بدون نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
      1 0
      اینها تو این مملکت زندگی نمی کنند اگر زندگی می کردند متوجه حداقل می شدند
  • حمید IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    39 0
    دقیقا" درست می فرمائید دفتر خاطرات من هم تغییری نکرده همون نوشته های گذشته هست و خیلی هم خاطره انگیزه یادش بخیر
  • بدون نام IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    31 0
    بر اساس کدوم اطلاعات؟
  • بدون نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    34 0
    همه می دانند که گران شده فقط کافی است به یک مشاور املاک مراجعه بفرمایید، احتمالا مشکل از وزیر است که اطلاع ندارند!!!!!!!!! فقط کافی است جناب وزیر واقعا کار بکنند به جای نشستن پشت میز!!
  • بدون نام IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    26 0
    من حاضرم مسكن اين وزير مطلع را حتي با 20 درصد گرانتر از سال پيش بخرم. اگه راست مي گه بفروشه
  • بدون نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    17 0
    بااین حرفاارزش خودتونو پیش مردم هربار کمتروکمترمیکنید من مجبورشدم دراویل بهمن دراوج گرونی متری 4تومن تو امیرآباد خونه بخرم یارو هنوز که هنوزه یک ریال ازقیمت پیشنهادی خودش برای خریداران دیگر کنارنیومده کجای کارید آقای وزیر خونه ایکه میشدسه وچهارصد خرید 4تومن ميفروشن!
  • بدون نام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    11 0
    هدف شما از این «خبر» چیست؟ بخندانی؟ بگریانی؟ سکته بدی؟ بخودکشینیمون؟ دیوانه مان کنی؟ بریم معتاد بشیم؟ بیخیال خبر خوانی شویم؟ ....
  • بدون نام US ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    12 0
    بر اساس اطلاعات شما قانون پیش فروش مسکن چرا اجرا نمی شود؟ چرا آیین نامه ش نوشته نشده است؟!
  • محمد IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    14 0
    خواب بودم من!!!!!!!!!!!!
  • طالب IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
    1 0
    وزیرجون بگو ببینیم این اطلاعات دست اول را از کجا آوردی که هیچکس به آن دسترسی ندارد؟
  • بدون نام IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
    1 0
    وزیر جون کسی که خوابه را میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده باید ........چه کارش کرد؟