اظهارات شان پن، یکی از نام آورترین ستاره های هالیوود درباره انگلستان جنجال برانگیز شده است.

روزنامه دیلی میل با اشاره به اظهارات تند شان پن پس از دیدار با رئیس جمهور آرژانتین که در آن حمایت خود را از مالکیت این کشور بر جزایر مالویناس اعلام کرد، آنها را سخفیف و سبکسرانه خواند.
این ستاره اسکار گرفته هالیوود و همسر سابق مدونا، پس از دیدار با خانم کریستینا کرشنر رئیس جمهور آرژانتین، موضوع مالکیت انگلستان برجزایر مالیوناس را که انگلیسی ها آن را فالکلند نام گذاری کرده اند استعمارگرانه، مضحک و قدیمی توصیف کرد.
این اظهارات خشم مقامات انگلستان و رسانه های این کشور را برانگیخته است. روزنامه های انگلیسی امروز بالاتفاق شان پن را یک چپگرای احمق معرفی کردند که نسبت به کشورهای آمریکای لاتین شیفتگی دیوانه وار دارد.

این درحالی است که شان پن بارها خود اعلام کرده است که به کشورهای آمریکای لاتین بسیار علاقمند است. او دیدارهای زیادی با رهبران این قاره از جمله هوگو چاوز داشته است.

49261


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    39 7
    هميشه از اين بشر خوشم ميومده!!!!!!!!!
  • بدون نام GB ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
    19 11
    اینقدر از شون پن تعریف نکنید. اگر ایران بود نمی تونست فیلم "شیر" را بسازه بعد می رفت بیرون پست سرتون حرف می زد. دموکراسی یک مجموعه است.
    • بدون نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
      1 7
      حرف شما چه ربطی به صحبت شان پن داره؟! دولت استعمارگر بریتانیا چه جوری این رفتارهای قرون وسطاییش رو برای شما ها توجیه کرده که اینجوری ازش دفاع میکنین. این هم ظلم و تجاوز تو شرق و غرب عالم واقعا نوبره. اساسا سطح فکری مردم انگلیس در چه حدیه که با این کارها مشکلی ندارن و روزنامه هاشون به خودشون اجازه میدن که اینجوری بنویسن؟!
    • kourosh GB ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
      4 5
      عزیزم "15"بار این نظرتو خوندم و "15"بارم ویدئو رو تماشا کردم و هیچ ربطی بین این "2" ندیدم!!!!بعدشم "sean pean" راست اونجا ماله "ارژانتینه" و باید" سازمان ملل" وارد عمل بشه هر چند" سازمال مللم" دست خود این بی شرفهاست!!به نظر منم دولت ایران باید از"ارژانتین" حمایت کنه تا جوابی باشه به به دخالت"بریتانیا"در پرونده هسته ای ایران و رو داستان 40 سال پیش "بحرین".