احمد دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی از هدف گذاری برای کسب مقام دوم ورزش کشور در بازیهای المپیک آسیا در سال 2014 خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ در فاصله 32 ماه مانده به بازیهای آسیایی 2014 کره جنوبی احمد دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی گفت« اگر قرار است جامعه ورزش در صحنه بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد و برای خود جایی پیدا کند، باید بیش از هرچه به عامل بهره وری در ورزش توجه ویژه ای داشته باشدکه امروز با سرنوشت و حیات رشته های مختلف گره خورده و یکی از معیارهای قدرت یک کشور در جوامع بین المللی است.به نظرم کوتاه ترین و آسانترین راه افزایش بهره وری و استفاده مطلوب و بهتر از عامل استراتژیک به نام نیروی انسانی است.»
او این را گفت و ادامه داد:« با سرمایه گذاری که ما در بخش جوانان انجام داده ایم به دنبال کسب مقام دوم ورزش کشور در رنکینگ مدالها هستیم.در سال 2010 با کسب 2 مدال طلا، 1 مدال نقره و 2 مدال برنز مکان پنجم را بین همه فدراسیون های کشور به دست آوردیم و برای سال 2014 مکان دوم را هدف گذاری کرده ایم. همچنین برنامه ریزیمان برای کسب مدال و پرسهمیه ترین رشته ورزشی در کاروان المپیک 2016 انجام شده است. حال باید به قایقرانی به عنوان یکی از رشته هایی که می تواند به رنکینگ ایران کمک کند نگاه کرد.»
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت:« یک زمان برای ما عبور از خط پایان و یا سبقت گرفتن از کشورهایی مانند ازبکستان و قزاقستان آرزو بوده است اما هم اکنون خیلی ها باید مراقب باشند هرچند این نتایج مرا راضی نمی کند . برای پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2013 ازبکستان نیز تعداد مدال برای من مهم نیست، برای من مهم نیست که 18 مدال طلا بگیرم برای من مهم این است که 8 مدال طلا بگیریم اما در رشته های المپیکی برای من کیفیت مدال مهم است نه تعداد و هدف بعدی ما در بازیهای آسیایی 2014 کسب بیشترین مدال در رده سنی بزرگسالان و در بخش بانوان می باشد.در جهان نگاهها عوض شده، همه به دنبال رشته های انفرادی المپیک هستند. برای رسیدن به این اهداف به همکاران خود در فدراسیون متذکر شده ام و تمام برنامه ها را به ریز پیگیری خواهم کرد.»
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =