۰ نفر
۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۷:۳۰

انتخابات فدراسیون فوتبال 15 اسفند برگزار می‌شود.

میثم بهرامی / سه‌شنبه شب لیست نهایی کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام شد، لیستی که در آن 6 نفر برای ریاست فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی کرده‌اند. از میان این 6 نفر هیچ کدام فوتبالی نیستند و تنها ورزشکار این لیست علی کفاشیان است  که سابقه عضویت در تیم ملی دوومیدانی را دارد.
فعلا شرایط طوری است که اهالی فوتبال شانس محمدحسین قریب مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال را برای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون بیشتر از هر کسی می‌دانند. قریب جلسه‌ای 5 ساعته در دفتر وزیر ورزش داشت  و این جلسه نشان می‌داد او گزینه وزارت ورزش برای ریاست فدراسیون فوتبال است. قریب اگر رئیس فدراسیون فوتبال شود، زادمهر و منتقمی را جایگزین تاج و عزیز محمدی می‌کند
شاید جدی‌ترین رقیب قریب برای ریاست بر فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان باشد. کفاشیان که فعلا رئیس فدراسیون هست، خودش هم می‌داند که احتمال ادامه ریاستش خیلی کم است اما با مذاکراتی که با وزارت ورزش داشته، به این نتیجه رسیده که بهتر است در انتخابات شرکت کند. کفاشیان خودش هم می‌داند که قریب رئیس فدراسیون خواهد شد اما گفته که کنار نمی‌کشد.
در چنین شرایطی، حضور عزیز محمدی رئیس فعلی سازمان لیگ برتر  و مهدی تاج نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال  در انتخابات جالب توجه است. با توجه به شرایط موجود، آن‌ها شانس چندانی برای ریاست ندارند مگر این‌که معادلات در دقیقه آخر عوض شود و وزارت ورزش دست حمایتی خود را روی سر آن‌ها بگذارد. عزیز محمدی و مهدی تاج در صورتی که حداکثر آرای مجمع را کسب نکنند، شانسی برای ادامه حضور در فدراسیون فوتبال حتی با سمت‌های فعلی را هم ندارند چراکه هیچ کدام از کاندیداهایی که برای ریاست ثبت نام کرده‌اند، نام این دو نفر را به عنوان نایب رئیس خود ننوشته‌اند و با این شرایط، تاج و سردار عزیز محمدی باید چند سالی قید حضور در فدراسیون فوتبال را بزنند.
در کنار نفراتی که برای ریاست ثبت نام کرده‌اند، افرادی هم برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نام نوشته‌اند که چهره‌های مطرحی در میان آن‌ها وجود دارند. محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یکی از این چهره‌هاست. او گفته که هواداران باشگاه پرسپولیس از او خواسته‌اند عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شود. این خواسته هواداران پرسپولیس به خاطر این بوده که علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بوده و پرسپولیسی‌ها در این زمینه خودشان را عقب‌تر از استقلالی‌ها می‌دانند. در کنار رویانیان افرادی دیگری هم به عنوان کاندیداهای هیات رئیسه ثبت نام کرده‌اند که لیست اسامی آن‌ها را می‌توانید ایــنــجــا بخوانید.
 
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =