ایسنا نوشت:

به دنبال حادثه ریزش بهمن در رشته‌ کوههای کرکس و گرفتاری پنج کوهنورد در آن، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز اعلام کرد: با تلاش گروههای جست‌وجو، جسد سومین نفر که بر اثر سقوط بهمن جان خود را از دست داد، در رشته کوههای کرکس کشف شد.

اصغر سلطانی اظهار کرد: جسد نفر سوم از پنج کوهنوردی که در رشته‌کوههای کرکس دچار حادثه شده بودند، با تلاش گروه‌های جست‌وجو در عمق 3 متری برف که در اثر بهمن ایجاد شده بود، کشف شد. این جسد در فاصله 150 متری دو جسد کشف شده دیگر که دو روز قبل کشف شده بودند، پیدا شد. جسد سوم متعلق به "مهدی احمدیان" بود که استاد برق دانشگاه نراق بود و از کوهنوردان حرفه‌ای به شمار می‌رفت.

سلطانی تصریح کرد: تیمهای کوهستانی از شهرستانهای فریدن، فریدون‌شهر، گلپایگان، سمیرم و اصفهان در ارتفاع 3500 متری مشغول جست‌وجو برای پیدا کردن دو کوهنورد مفقود شده دیگر هستند. حسین تمنائی و مهدی بهادری، دو کوهنورد مفقود شده هستند که امیدواریم از آخرین وضعیت آنها اطلاعی کسب کنیم.

47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساقی IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    9 0
    متاسفانه جسد 2 کوهنورد دیگر هم دیشب پیدا شد آقای تمنائی رییس هیئت کوهنوردی کاشان بودند جامعه کوهنوردی کاشان در سوگ این عزیزان روزهای سختی رو سپری می کنه دیدن جحله پنج جوان رعنا و دوست داشتنی در کنار هم در مقابل هیئت کوهنوردی کاشان منظره بسیار غم انگیزی رو امروز در این شهرستان به وجود آورده روحشون شاد
  • بدون نام IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    6 0
    پیکر حسین تمنایی امروزدر کاشان تشییع شد!خبر هایتان خیلی قدیمی است!
  • بدون نام IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
    6 1
    امروز مراسم تشییع جنازه دو نفر آخر (جناب تمنایی و بهادری) ساعت 16 در کاشان برگزار شد... خدایشان بیامرزد........ تصاویر مرحومین در صفحه اول سایت هیئت کوهنوردی کاشان هست.... http://www.kashanmount.com