معتادان پایتخت نشین، زمانی خاک سفید در شمال شرقی تهران را پاتوق خود کرده بودند، اما پس از اقدامات پلیس برای پاکسازی این منطقه، اکنون جا و مکان مشخصی ندارد.

اما کاربران خبرآنلاین، نوشته اند برخی فضاهای سبز حاشیه بزرگراه های تهران، به پاتوق معتادان بدل شده است.

یکی از کاربران نوشته: "خواهش می کنم یک سری به این فضاهای سبز حاشیه بزرگ راه های تهران بزنید و یک گزارش تصویری تهیه کنید. تجمع معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر به ویژه شب ها در این محل ها واقعا فاجعه است."

کاربر دیگری، نوشته: "من هر شب که از چمران می پیچم به سمت همت صحنه هایی رو تو فضای سبز حاشیه پیچ ورودی همت می بینم که تنم می لرزه. به عنوان یک پدر از دیدن جمع زیاد معتادان دلم می ریزه پایین. چرا کسی به فکر جمع کردن این صحنه ای تکان دهنده نیست؟"

مخاطبی هم نوشته: "آقا چرا خروجی چمران به ملاصدرا زیر پل رو نمی گی. افتضاحه. پیر و جوون، دختر و پسر دسته دسته دور هم دارن مواد می کشن. یعنی اینقدر باید امنیت داشته باشن معتادا؟ جلو چشم گشت؟"

کاربری هم چنین سوال کرده است: "چرا این قدر راحت توزیع کننده و مصرف کننده کنار بزرگراه ها آزاد هر کاری می کنن؟ بعد می گیم چرا جوونا معتاد می شن. ندیدین چه جوونایی با چه تیپ و قیافه های مرتبی از دختر و پسر شبا در کنار یه مشت معتاد تزریقی دارن نشئه می شن. اون وقت هیچ کس با اینا برخورد نمی کنه"

و کاربری هم نوشته: "من خودم شاهدم یکی از این توزیع کننده ها مواد لابلای کاج های حاشیه حکیم بالای شهرک ژاندارمری قایم می کنه وجوونا دم به دیقه میان ازش می گیرن و همون جا می کشن. با چه ماشیانیی میان او نجا. تو رو خدا حالا که نیروی انتظامی به فکر نیست لااقل پدر مادرا این همه پول ندن به این جوونا"

و یا "من از ساکنان خانه های ویلایی شهرک غربم که حاشیه اوتبان همت قرار گرفتیم. نمی دونید ما همسایه ها چقدر هر شب دلشوره داریم از سرقت احتمالی این معتادا که حاشیه همت شبا مستقرند. سرمون اومده که می گم."

برای خواندن نظرات بیشتر، رای و پاسخ به آنها، به این خبر مراجعه کنید.

نکته: نظراتی که در خبر اصلی و یا این خبر منتشر شده اند، هیچ کدام نظر و عقیده خبرآنلاین نیست؛ خبرآنلاین تنها نظرات کاربران خود را منتشر می کند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 199628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منوچ IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
    36 2
    داداش دمتون گرم. به خدا خبرانلاین یه دونس. این قدر به نظر ما اهمیت دادی.کارتون درسته. کاش مسوولان هم یک درصد این به نظر ما توجه می کردن.
  • خبرخون IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
    23 0
    این موضوع رو تا رسیدن به نتیجه ادامه بدین. واقعا داره به یه معضل امنتی و اجتماعی بدل می شه. با ستاد مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی در میون بذارین. واسه خیلی ها سواله که چرا مبارزه با اعتیاد اینقدر شل شده. این حد علنی شدن موجب گسترش بیشتر می شه. وقتی در انذار عمومی این همه امنیت واسه معتادا و مواد فروش ها ایجاد شده. قبهش داره از بین می ره.