مدیر گروه ورزش شبکه سوم سیما با تکذیب شایعات اخیر درباره تعطیلی برنامه نود گفت: «این برنامه همچنان روی آنتن می‌رود.»

این گفته حسین‌آقازمانی،پاسخ کوبنده سازمان صدا و سیماست به انتقادات سازمان ورزش از موضع عادل فردوسی‌پور در برنامه پنجشنبه گذشته‌اش نسبت به انتخاب عباس انصاری‌فرد در مقام مدیرعامل جدید پرسپولیس.
 محمد آخوندی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در این برنامه مهمان تلفنی عادل فردوسی‌پور بود و درحالی که بار دیگر عنان از کف داده بود، مستاصل از اسنادی که فردوسی‌پور درباره ناتوانی انصاری‌فرد به نمایش گذاشته بود، با ادبیاتی خارج از شان یک برنامه زنده تلویزیونی به مجری برنامه نود می‌گفت: «من نمی‌گذارم درباره مدیریت ورزش صحبت کنی. برنامه نود نباید درباره مسائل مدیریتی تعیین تکلیف کند. سال قبل هم در ماجرای کمیته انتقالی این برنامه فرصتی را به صفایی داد تا علیه سازمان ورزش حرف بزند. من اجازه تکرار این سناریو را نمی‌دهم.»
هرچند فردوسی‌پور چون همیشه با تدبیر و به‌خوبی توانست پاسخی مناسب را به مدیر جوان روابط عمومی سازمان ورزش بدهد؛ اما عبدالرضا ساور، معاون فرهنگی سازمان ورزش هم دیروز در برنامه ورزش و مردم علیه برنامه نود موضع گرفت. پس از این اتفاق هم گروهی از رسانه‌ها درباره تلاش سازمان ورزش برای توقیف برنامه نود نوشتند. در واکنش به این شایعات، حسین آقازمانی در گفت و گو با خبرآنلاین تاکید کرد گروه ورزش سیما چون همیشه از برنامه نود و فردوسی‌پور حمایت می‌کند و خبر تعطیلی برنامه پربیننده نود، شایعه‌ای بی‌اساس است.
 آقازمانی در پاسخ به این سئوال که آیا برنامه نود می‌تواند در مسائل مدیریتی فوتبال دخالت کند، گفت: «نود هم مثل دیگر برنامه های تلویزیون بر  اساس اصل نظارت، می‌تواند همه حوزه‌هایی را که برایش تعیین شده بررسی کند و به چالش بکشد . نود به عنوان یک برنامه تخصصی فوتبال این اجازه را دارد که در مسائل مدیریتی فوتبال ورود کند و فردوسی‌پور هم این حق را داشته که فوتبال و مدیریت باشگاه ها را به چالش بکشد.»
 مدیر گروه ورزش شبکه 3 در واکنش به اتفاقی که پنجشنبه شب افتاد، گفت: «به هرحال در برنامه‌های زنده چنین اتفاقاتی می‌افتد. فردوسی‌پور خودش خوب می‌داند که چطور چنین اتفاقاتی که در یک برنامه زنده می‌افتد را کنترل کند و گروه ورزش هیچ موضعی در این باره نمی‌گیرد.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 2001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا احمدیان IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۱
    18 1
    باسلام ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت اجرای برنامه آقای فردوسی پور توجه ویژه مدیر گروه ورزش رسانه ملی به برنامه ورزشی انتقادی 90 و حمایت از مجری وبرنامه کمال تشکر وقدردانی را دارم.
  • bluehot IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۱
    18 1
    این درست است که در بعضی برنامه ها حتی خود عادل هم میدونه که حرف وفکرش اشتباه است مثل برنامه بر کناری امیر قلعه نوعی از تیم ملی اما باید این برنامه باشه و استقلالش هم خیلی بیشتر از این ها باشه تا با تصمیمی که به صلاحه فوتبال ایران نیست مقابله بشه نه به هدف رسیدن بعضی هدف ها.
  • مهرداد IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۲
    18 1
    برنامه نود تنها برنامه ای است که من تماشا می کنم ودر حقیقت آقایان می خواهند با خاموش کردن چراغ این برنامه، تنها راه اعتراض به اشتباهاتشان را از بین ببرند و به قول معروف (فضولی موقوف) زنده باد عادل
  • مهران IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۲
    18 1
    بهترین برنامه تلویزیونی ورزشی در ایران همین برنامه نود هست اگر این برنامه هم تعطیل بشه این جوونها باید به کدوم واقعیت فوتبال برسند؟ باید با دروغها جلو بروند؟ آقای آخوندی مگه شما متعلق به مردم نیستید؟ پس چرا می خواهید مردم رو از واقعیت محو کنید؟ آقا عادل به کارت ادامه بده حمایتت می کنیم.
  • احمد IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۲
    18 1
    باتشکر از برنامه 90 بخصوص عادل عزیز همانطور ازاسمش هویداست عدل را سر لوحه کارش قرار داده وبعضی از مسئولین می خواهندبا بستن این برنامه مردمی اشتباهاتشان را کتمان کنند بنده یک هفته انتظار این برنامه را می کشم چقدر دردآوره نبود این برنامه . تنها برنامه ای از کشورمان را تا آخر میبینم 90 می باشد
  • فرجادیان IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۳
    18 1
    تا کی میخواهید همه چیز را مخفی کنید و به مردم دروغ بگویید . حال من به عادل فردوسی پور تبریک میگم که با شهامت پرده از خیلی از مسائل تاسف بار بر میدارد .
  • ابوالفضل IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۳
    18 1
    اقاي فردوسي پورگاهي پا از گليمش فراتر مي گذارد نبمه بيشر بينندگان نود پسپوليسي هستند و مخالفت با اين تيم ممكن است براي اوو برنامه اش گران تمام شود
  • ذبیح IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۸۷/۱۰/۲۳
    18 1
    با سلام برنامه نودپربیننده ترین برنامه ورزشی تاریخ ورزش و فوتبال ایران است ، تنها افرادی میخواهند این برنامه تعطیل شود که از عدالت وحقیقت گریزانند، عادل بهترین مجری ورزش جهان است جوان ،خوشتیپ ، تحصیلکرده و راستگو ، خواهشمند است در مورد عادل یک نظرسنجی برگزار کنید تا همه چیز مشخص شود
  • روزبه IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۸۷/۱۰/۳۰
    18 1
    adel e edalat joo hemayatat mikonim harki mikhad ba bisavadi fotbalo jelo bebare nemitoneee adel adami fahiim va por az etelat eee man motmaenam dar morede football behtariin fekro mikone va shayad az hameye mardome iran bishtar be fekre pishrafte footbal iran hast age 90 tatil beshe footbal iran tatil mishe footbale iran yani adele ferdosi poorrrrr
  • بهروز IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۸۷/۱۱/۰۵
    18 1
    با سلام و خسته نباشيد به همه. چگونه است كه رييس يك فدراسيون ورزشي به خودش حق مي دهد كه صداي انتقاد به خودش را خفه كند. حال از ديگرا مسئولان چه انتظاري ميتوان داشت؟