سایت روزنامه ایران نوشت:

حبیب کاوش در خصوص اکران فیلم های نوروزی گفت: «حدودا ده گزینه مدنظر شورای نمایش برای اکران نوروزی هستند که در ‌‌نهایت از بین آن‌ها پنج فیلم انتخاب خواهند شد. من هم شنیده‌ام که اسامی آثاری نظیر «زندگی خصوصی»، «گشت ارشاد»، «تلفن همراه رییس جمهور»، «قلاده‌های طلا» و «انتهای خیابان هشتم» به عنوان گزینه‌های محتمل برای اکران نوروزی مطرح شده‌اند اما این‌ها صرفا گزینه هستند و نه لیست نهایی.»
وی ادامه داد: «در کنار این‌ها فیلمهایی مانند «نارنجی پوش»، «ضدگلوله» و «پیشونی سفید» را هم داریم که در میان گزینه‌ها قرار دارند و در ‌‌نهایت دوشنبه آتی است که لیست نهایی را اعلام خواهیم کرد.به هر حال این‌ها تنها حدس نزدیک به واقعیت هستند و نه خودِ واقعیت! من به شخصه نمی‌توانم پنج گزینه نهایی را به عنوان فیلمهای اکران نوروزی معرفی کنم.»
کاوش در خصوص اکران فیلم «قلاده های طلا» عنوان کرد: «من اطلاع ندارم که پروانه نمایش گرفته یا نه اما تا آنجایی که من می‌دانم این فیلم مساله دار است و نمایش این فیلم آن هم در نوروز به این سادگی‌ها نیست.»
سخنگوی شورای نمایش در ادامه بیان کرد: «احتمالا «انتهای خیایان هشتم» نوروز روی پرده می‌رود. مدتهاست اکران این فیلم به تعویق افتاده ولی به احتمال زیاد عید نوروز این فیلم روی پرده خواهد رفت.»
وی در خصوص وضعیت اکران فیلم «زندگی خصوصی»، خاطرنشان کرد: «امسال طوری برنامه ریزی کرده‌اید که هر دفتر پخش در اکران نوروز فقط یک فیلم را روی پرده داشته باشد. به هر حال آقای فرحبخش هم دفتر پویافیلم را دارند که یکی از شرکتهای قدیمی پخش است و به همین بهانه بدشان نمی‌آید فیلم خود را نوروز پخش کنند! سعی کردیم انحصار پخش شکسته شود و شرکتهای مختلف هم رشد کنند. به عنوان مثال حبیب اسماعیلی هم قرارداد پخش «تلفن همراه رییس جمهور» را بسته و منتظر است تا در نوروز آن را روی پرده بفرستد.»
 
57246
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
    30 2
    شک نکنید قلاده های طلا روی پرده خواهد رفت به همان دلیلی که اخراجی های 2 و 3 در دو سال گذشته در ایام عید روی پرده رفت