دیروز سازمان هواشناسی از گرم شدن نسبی هوا خبر داد، اما اکنون پیش بینی های تازه نشان از یخ زدن 24 استان در آخر این هفته خبر می دهد.

به گزارش خبرآنلاین، این سرمای هوا البته تا شنبه یک شنبه هفته آینده، به نزولات آسمانی منجر نمی شود. با این حال، برخی استان ها مانند خراسان شمالی و زنجان با حداقل دمای 12 درجه سانتیگراد زیر صفر، کهگیلویه، مرکزی و همدان با 9 درجه زیر صفر، آذربایجان ها با 8 درجه زیر صفر و استان های دیگر با دمای دو تا 5 درجه زیر صفر، آخر هفته یخی را از سر می گذرانند.

جال اینجاست که دمای هوای تهران شاید در سردترین حالت به 2 درجه زیر صفر برسد و البته ظهر جمعه تا 9 درجه بالای صفر هم گرم شود.

با این حال، سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است موج جدید بارش برف و باران از شنبه آغاز ‌شود. هرچند که پیش بینی های سازمان های هواشناسی بین المللی نشان می دهد در برخی استان ها مانند همدان، زنجان، آذربایجان ها، کردستان و یکی دو استان دیگر، شنبه و یک شنبه برف و باران بیاید. ضمن اینکه باید آسمان ابری و نیمه ابری را هم در نیمه شمالی و مرکزی کشور برای این روزها انتظار داشت.

از سوی دیگر برای استان های جنوبی و جنوب شرقی، باد و گرد و غبار پیش بینی شده است. اتفاقی که این هفته هم از خوزستان تا سیستان و خراسان جنوبی، تجربه شد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
    4 0
    این سازمان هوا شناسی هم که روی یک پا بند نیست و همش تغییر پیش بینی میده . چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
    5 0
    جدیدا تفاوت پیش بینی اوضاع آب و هوای جهانی با اون چه که رخ میده خیلی زیادددددد شده. به هیچ وجه قابل اطمینان نیست. من فکر کنم که علم هواشناسی باید آپدیت تر شه.