"فرهاد تجری" ‌عضو کمیته‌ پیگیری مسائل بازداشت ‌شدگان حوادث اخیر در مجلس شورای اسلامی از قرائت گزارش این کمیته در هفته پس از سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه خبر داد

سایت خانه ملت گزارش داد:

نماینده قصر شیرین در خصوص علت تاخیر این گزارش اظهار داشت: با توجه به در دستور کار قرار گرفتن لایحه هدفمند کردن یارانه ها و ماموریت تعدادی از اعضاء کمیته مقرر شد تا قرائت این گزارش به بعد موکول شود.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است قرائت گزارش از بازداشتگاهها و بازداشتی های پس از انتخابات به دلیل ملاحظاتی باشد که قوه قضائیه از شما خواسته است لحاظ هر نوع ملاحظه در این ارتباط را رد کرد.

تجری درادامه با اشاره به دیدار روز گذشته‌ این کمیته با کمیته‌ سه نفره‌ قوه‌ قضاییه، گفت: در این دیدار آخرین اطلاعات در خصوص مسائل بازداشت‌شدگان را دریافت کردیم و طرفین بر برخورد جدی با متخلفان تاکید کردند.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در این دیدار آخرین اقدامات دستگاه قضایی و نحوه‌ محاکمه و برخورد دادگاه با اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم عمومی دستگیر شده پس از انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این دیدار همچنین موارد تخلف ماموران کهریزک و اقدامات انجام شده در این خصوص نیز به اطلاع نمایندگان رسید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 20029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =