ایسنا نوشت:

حزب موتلفه اسلامي اعلام كرد كه سه نامزد اين حزب كه در انتخابات مجلس شوراي اسلامي كانديدا شده بودند، به نفع جبهه متحد اصولگرايان انصراف دادند.
رضا سعيد محمدي، حسن لاسجردي و سيدمهدي جولايي سه نامزد انتخابات مجلس نهم شوراي اسلامي كه از سوي حزب موتلفه اسلامي به جبهه متحد اصولگرايان معرفي شده بودند پس از آنكه در فهرست نهايي جبهه متحد اصولگرايان قرار نگرفتند و با توجه به بيانيه آيت‌الله مهدوي كني و آيت‌الله يزدي، مبني بر حفظ وحدت اصولگرايان از كانديداتوري انتخابات انصراف دادند.
محمد نبي حبيبي، دكتر اسدالله بادامچيان، فاطمه رهبر و دكتر لاله افتخاري، چهار نامزد ديگر حزب موتلفه اسلامي در ليست تهران جبهه متحد اصولگرايان حضور دارند.
هم‌چنين متن انصراف سه نامزد حزب موتلفه اسلامي به شرح ذيل است:
«بسمه تعالي، با استعانت از خداوند متعال و عرض ادب به پيشگاه مردم سرافراز ايران نظر به تلاش تشكيلاتي مجموعه اصولگرايان و احترام به عقل و خرد جمعي و با توجه به تاييد جامعتين معزز به خصوص حضرت آيات مهدوي كني و يزدي اينجانبان از داوطلبي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي به نفع جبهه متحد اصولگرايان انصراف داده و از همه عزيزان و سروران گرامي كه به اينجنابان ابراز محبت فرموده‌اند تشكر مي‌نماييم و دعوت مي‌كنيم كه همه متحدا در انتخابات پرشور و دشمن شكن شركت فرمايند».
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
    0 2
    درود بر حزب موتلفه اسلامي و اعضا و طرفداران ولايت مدار /بصير و وحدت آفرينش