حبیب الله عسگراولادی به هفته نامه "شما" ارگان حزب موتلفه گفت:<BR>

- حمایت صریح حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی از فهرست نهایی جبهه متحد اصولگرایان ریشه در یک فرایند طولانی مدت دارد و برای درک علت صدور، باید به سیر تاریخی صدور آن توجه کرد. زمانی که دو جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم و روحانیت مبارز تهران چندی پیش با انتشار بیانیه 8 ماده‌ای منشور اصولگرایی گروه‌ها، افراد و جریان‌های اصولگرایی را دعوت به همگرایی و وحدت کردند؛ آغاز این مسیر بود.
- مقطعی که ما در حزب موتلفه اسلامی و جبهه پیروان خط امام و رهبری بلافاصله به آن لبیک گفتیم و دیگر احزاب و شخصیت های اصولگرا نیز به آن پاسخ مثبت دادند.
- ضروری است از نقش ویژه دو آیت حق در وحدت اصولگرایان به عنوان یکی از نمایندگان جبهه متحد اصولگرایان تشکر و قدردانی کنم. در این مسیر این دو چهره برجسته ملی دخالت در ساز و کار انتخاب نامزدها نکردند و تعیین مصادیق را به جمع واگذار کردند .
- آنچه امروز حاصل شده است دومین تجربه فرایند اجماع سازی جمعی از نخبگان اصولگرا است که نمایانگر هنر مهارت در اجماع سازی است. زیرا نخبگان حاضر در این جبهه هر کدام دارای اندیشه خاص خود بودند و سلایق متفاوتی داشتند که رسیدن به یک نقطه مشترک را دشوار نشان می?داد. هنر جامعتین تسهیل فرایند اجماع سازی نخبگان برای تصمیم سازی در سطح ملی بود که نیاز به ارج نهادن دارد.
- بنده معتقدم تا دو روز مانده به انتخابات هم فرصت برای همگرایی بیشتر هست و نا امید نیستیم. من از تمامی کسانی که در تشخیص وظیفه خود موفق عمل کردند و به تبعیت از دو تشکیلات روحانی و حجت آور ما به جبهه متحد اصولگرایی پیوستند به سهم خود تشکر دارم و نسبت به عملکرد وحدت شکنان منتقد هستم.
- از منظر اسلامی انتخابات فرصتی برای یک آزمون الهی برای بر عهده گرفتن مسئولیتی جهت خدمت به مردم است. با این نگاه حضور در انتخابات به معنای فرصت دادن به مردم برای انتخاب خادم خود است و میزان رای مردم است. رای مردم فارغ از اینکه به چه کسی رای می دهند مورد احترام و اعتماد است و پس از آنکه حرفهایمان را زدیم و در معرض رای مردم قرار گرفتیم، به نتیجه انتخابات فارغ از انتخاب شونده باید احترام بگذاریم. اگر رای دادند از اعتمادشان سپاسگذار باشیم و اگر رای ندادند، منتخب مردم را نماینده خود بدانیم.
- معتقدم دشمن هیچگاه مدلهای آزموده را مجددا استفاده نمی کند و بخصوص مدل براندازی 88 در ایران که به سد بصیرت مردم برخورد کرد، تکرار نمی شود. باید مراقب مدل براندازی جدید دشمن در تلاشش برای فتنه آفرینی آینده بود.
- نامزدهای انتخابات باید مراقب باشند تا فریب حیله های دشمن را برای ایجاد فتنه جدید نخورند؛ زیرا بی شک این تلاش نیز با شکست مواجه خواهد شد .

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =