بهرام شفیع می گوید برنامه ورزش و مردم هیچ گاه اجازه نمی دهد از تریبون این برنامه به ساحت مجلس شورای اسلامی اساعه ادب شود.

مجری با سابقه برنامه ورزش و مردم که این هفته برنامه اش 33 ساله می شود درباره برنامه جمعه گذشته اش که به موضوع دخالت دولتی در امور فوتبال می پرداخت و هوشنگ نصیرزاده به عنوان کارشناس ، نکاتی را مطرح کرد توضیحاتی برای خبرآنلاین داشت.
شفیع در این باره گفت:« نکاتی که نصیرزاده در این برنامه مطرح کرد ساختاری بود و هیچ گاه او این را نگفت که مجلس حق دخالت در امور ورزش و نظارت را ندارد بلکه منظورش این بود که چون دولت هزینه های ورزش را می پردازد و باید دربرابر نمایندگان محترم مردم هم پاسخگو باشد ، در مقام جایگاه مسئولیت باید به امور همه رشته های ورزشی نظارت کنند که فوتبال هم یکی از این رشته هاست. آقای نصیرزاده و من و برنامه ورزش و مردم قطعا خیلی خوبمی دانیم که مجلسی های محترم در مقام نمایندگان مردم وظیفه دارند بر همه امور نظارت کنند و پرسش های شان را مطرح کنند و ما هیچ گاه از برنامه مان به ساحت مجلس محترم شورای اسلامی جسارت نمی دهیم. »
او همچنین در بخشی دیگر از گفته هایش با اشاره به حرف های نصیرزاده درباره انتقال تیم ها به شهرستان ها گفت:« می دانم که شما حلقه جوانی نویسندگان ورزشی با این گفته مخالفید اما کاش قبول کنید که ما هم روزگاری جوان بودیم و حالا به عنوان افرادی که چند پیراهن بیشتر پاره کردیم اجازه داریم نظرات مان را بگوییم . نصیرزاده هم همین کار را کرد. می شود به گفته های او انتقاد کرد اما نیازی به دعوا نیست.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صدرا IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    6 41
    خوشم میاد ازش تیکه های با حالی میندازه
  • بی نام A1 ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    0 0
    ولی من خوشم نمیاد ادم خودشو به موش مردگی بزنه و با صحنه سازی به فکر تثبیت خودش باشه