یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، خاطرنشان کرد: در شهرهای کوچک افراد و درشهرهای بزرگ لیست‌ها حائز اکثریت آراء خواهند شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم، ، با اشاره به ویژگی‌هایی که کاندیداهای یک لیست باید داشته باشند تا مورد توجه مردم قرار گیرند، گفت: ایمان، اعتقاد به اسلام و نظام، دفاع از حقوق ملت و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران، عدم وابستگی به باندهای قدرت و ثروت جزء ویژگی‌های یک کاندیدا است.

وی در گفت و گو با ایسنا این شاخصه‌ها را از حداقل‌هایی عنوان کرد که برای کاندیداتوری لازم است و مردم باید ضمن توجه به این ویژگی‌ها دست به انتخاب اصلح بزنند.

مصباحی‌مقدم درباره اینکه چه ترکیبی از لیست‌های متعدد امکان پیروزی در انتخابات را خواهند داشت، گفت: در شهرهای کوچک مردم بر اشخاص تکیه می‌کنند اما در کلان‌شهرها تکیه بر روی لیست‌ها خواهد بود و مردم به لیست‌ها رای می‌دهند.

وی با اعتقاد به اینکه احتمالا بیشترین اقبال مردم به ترتیب به لیست‌های ارائه شده از سوی جبهه متحد اصولگرایان، جبهه پایداری، ایستادگی، مستقل و اصلاح‌طلب است، تصریح کرد:‌ بنابراین اگر روند تا انتخابات به روال کنونی پیش رود، احتمال اینکه اکثریت قابل توجه در مجلس را اصولگرایان تشکیل دهند، بیشتر است.

حمایت از غفوری فرد

 همچنین جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگران، حمایت خود را از کاندیداتوری حسن غفوری فرد نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس از دوره تهران اعلام کرد. عضو شورای مرکزی جمعیت شاهد و ایثارگران در گفت وگو با خبرآنلاین، افزود: این جمعیت با عنابت به سوابق جهادگرانه و همچنین با عنایت بر پیروی همیشگی از خط حضرت امام(ره) و رهبری معظم انقلاب، حمایت خود را از جناب آقای غفوری فرد در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلامی می کند.

 جلال میهن دوست اعلام کرد: مطمئنا مردم همیشه در صحنه ایران همانند یوم الله 22 بهمن برگ زرین دیگری را در کتاب 12 اسفند 1390 رقم زده و ضمن استحکام بخشی به نظام جمهوری اسلامی، لرزه دیگری به اردوگاه استعمار و استکبار جهانی خواهد انداخت.
/27212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =