مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بین امنیت اجتماعی و سلامتی مردم دومی را مهم‌تر قلمداد می‌کند.

بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری و رخداد‌هایی که با خود به همراه داشت تعداد انواع پارازیت‌های مخابراتی به شدت افزایش یافت تا جایی که امروزه این پارازیت‌ها برای سلامتی شهروندان تهرانی مضر به شمار می‌رود.

پارازیت‌هایی که قرار بود به لحاظ فرهنگی و اخلاقی جامعه را در مسیری مناسب و دلخواه حکومت سوق دهند در حال حاضر پدیده‌ای به شمار می‌رود که شرکت مخابرات نمی‌خواهد درباره آن هیچ‌گونه اطلاعاتی را به مجلس گزارش کند و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هم سخت در پی چگونگی تأثیر آن بر روی سلامت مردم و نیز قطع آن از مخابرات هستند.

مسعود پزشکیان، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، مدیر گروه جراحی قلب دانشگاه تبریز و وزیر بهداشت دولت هشتم بین امنیت اجتماعی و سلامتی مردم دومی را مهم‌تر و ضامن امنیت جامعه قلمداد می‌کند و معتقد است که این روش برای حفظ امنیت جامعه اصلاً مناسب نیست.

او در مورد پاسخ مخابرات می گوید:متأسفانه مخابرات در این رابطه پاسخی علمی و منطقی ارائه نکرده است و ادعا می‌کند که از اندازه این پارازیت‌ها بی‌خبر است و نتوانسته اندازه را تخمین بزند.
البته باید بگویم که ما این را باور نمی‌کنیم که مخابرات از این اندازه خبر نداشته باشد. چرا که پارازیت‌ها از مخابرات فرستاده می‌شود.

پس باور‌پذیری آن برای اعضای کمیسیون کمی مشکل است. انتظار می‌رود که مخابرات در این راستا به مجلس کمک کند و در نظر داشته باشد که جان و سلامتی مردم از هر اقدامی مهم‌تر است.

متن کامل این گفتگو را با عنوان مخابرات از پاسخگویی طفره می‌رود بخوانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 20120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =