سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت:

بازیکن تیم ملی ایران و باشگاه وولفسبورگ آلمان گفت از اینکه به تیم ملی کشورش دعوت شده افتخار می کند و خوشحال است که این بار توانسته بیاید و در تیم ملی حضور پیدا کند.
اشکان دژاگه همچنین گفت:« حدود 11 سال بود که به ایران نیامده بودم و پس از این مدت مردم کشورم را همچنان خونگرم، بامحبت و بااحساس دیدم که من را دوست دارند و احترام می گذارند که این برایم بسیار باارزش است.»
وی درباره برخورد بازیکنان تیم ملی با وی نیز گفت:« رفتار آنها خیلی خوب و محبت آمیز بود. البته من و نکونام از آلمان باهم به تهران آمدیم و در مسیر، او با من بسیار صحبت کرد و تقریبا شرایط تیم ملی را برای من روشن کرد و گفت که بازیکنان محترم و خوبی عضو تیم ملی هستند. همچنین علی کریمی نیز پس از ورود به ایران درباره مسایل گوناگون با من حرف زد که اینها باعث شد زودتر با محیط تیم ملی ایران خو بگیرم.»
دژاگه در ادامه گفت:« استقبال کروش هم از من بسیار خوب بود و البته باید بگویم که ایشان در آمدن من به تیم ملی ایران بسیار موثر بود زیرا پیش از این در تماسهایی، انتظاراتش از من را گفته بود و با حرفهایش این احساس را در من بوجود آورد که می توانم به تیم ملی ایران کمک کنم. این برای من خیلی مهم است که با مربی قبل از آمدن به تیم حرف بزنم.»
وی مردم را دعوت کرد که برای بازی به قطر حتما به ورزشگاه آزادی بیایند و گفت:« به نظر او در بازیهای خانگی مهم است که تماشاگر زیاد باشد و تیم ملی را برای برد تشویق کنند.

اشکان دژاگه در مورد تیم ملی و رفتن به جام جهانی 2014 گفت: من تا جایی که فرصت کنم بازیهای تیم ملی ایران را دنبال می کنم. تا آنجا که دیده ام، ایران بازیکنان جوان و شایسته ای دارد که اگر همه به معنای واقعی یک تیم باشیم و برای شادی مردم در میدان فوتبال بجنگیم، شانس فراوانی برای رسیدن به جام جهانی داریم. البته در مرحله بعد حریفان سخت تری پیش روی مااست اما نباید بترسیم و البته نباید حریفان را دست کم بگیریم.»
وی در پایان گفت:« اگر برای مرحله بعد هم به تیم ملی ایران دعوت شوم با اشتیاق تمام می آیم زیرا می خواهم به تیم کشورم برای رسیدن به جام جهانی کمک کنم.»
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • AMIR IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
    83 1
    انشاالله موفق باشی اشکان
  • بدون نام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
    39 1
    چقدر چهره مصممی داره
  • امیر IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
    46 1
    خوش اومدی اشکان . موفق باشی
  • بدون نام IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
    39 1
    برات ارزوی موفقیت میکنم اشکان جان:)
  • على سنجرى US ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
    44 1
    دقت كرديد لحن حرفهايش چقدر حرفه اي ست؟ راستى فارسى ميتونه حرف بزنه؟
  • بدون نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
    39 1
    اشکان منتظر برد تیم ایران همراه با تو هستیم...