بازیگر برنده اسکار در فیلم «کارگر راه‌آهن» در نقش همسر کالین فیرث ظاهر خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، نقش نیکول کیدمن در این فیلم را ابتدا قرار بود ریچل وایس بازی کند، اما او به خاطر فیلمبرداری صحنه‌های اضافه‌شده دو فیلم «میراث بورن» و «Oz: The Great and Powerful» ناچار شد این پروژه را رها کند.

«کارگر راه‌آهن» را جاناتان تپلیتسی کارگردانی می‌کند. پروژه فعلا در مرحله پیش‌تولید است و فیلمبرداری از ماه آوریل شروع می‌شود. این فیلم تولید مشترک بریتانیا و استرالیا است و با حمایت شرکت لاینزگیت اینترنشنال ساخته خواهد شد.

«کارگر راه‌آهن» بر مبنای زندگی‌نامه شخصی اریک لوماکس ساخته می‌شود که درباره تجربیات هولناک او به عنوان یک زندانی ژاپنی‌ها در دوران جنگ جهانی دوم و آشتی او با یکی از اسیرکننده‌هایش است.

کیدمن نقش پتی همسر لوماکس (با بازی کالین فیرث) را بازی می‌کند که نقش مهمی در مقابله او با خسارت روانی ناشی از هراس‌های دوران جنگ داشت و کاری کرد او 30 سال بعد با یکی از شکنجه‌گران خود که یک افسر ژاپنی بود، روبرو شود.

جرمی اروین («اسب کارزار») نقش لوماکس جوان را در صحنه‌های جنگ جهانی دوم بازی می‌کند. فیلمنامه را اندی پاترسن با همکاری فرانک کاترل بویس نوشته است.

«کارگر راه‌آهن» با حضور فیرث و کیدمن در اسکاتلند فیلمبرداری می‌شود و صحنه‌های جنگ جهانی دوم در گلد کوست استرالیا گرفته خواهد شد.

کیدمن 45 ساله که متولد استرالیاست، سال 2002 برای فیلم «ساعت‌ها» برنده اسکار شد و برای فیلم‌های «مولن روژ» و «حفره خرگوش» («مخمصه») هم نامزد اسکار بوده است.

ورایتی / 2 مارس / ترجمه: علی افتخاری

5858
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =