مهر نوشت:

علی اکبر آقایی مغانجویی توانست با 42 هزار و 26 رای پیروز رقابت انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه شهرستان سلماس شود.
جمع آرا اخذ شده در حوزه انتخابیه سلماس 94 هزار و 264 رای بود که علی اکبر آقایی نماینده مردم سلماس در مجلس هشتم شورای اسلامی در این شهرستان با 42 هزار و 26 رای بار دیگر توانست در انتخابات دور نهم نیز به مجلس راه یابد.
در انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی رسول جلایر 37 هزار و 302 رای، شهروز برزگر با 11 هزار و 866 رای و جعفر شکری با 3070 از آرا مردمی حوزه انتخابیه شهرستان سلماس را از آن خود کردند.
علی اکبر آقایی مغانجویی نماینده دور نماینده مردم سلماس در مجلس ششم، هفتم و هشتم در مجلس شورای اسلامی است و امروز نیز توانست بار دیگر به بهارستان راه یابد.
همچنین با پایان یافتن شمارش آرا در حوزه انتخابیه قائم شهر، تکلیف دو نماینده شهرستانهای قائم شهر، جویبار و سوادکوه مشخص شد. کمال علی پور با 60 هزار و 597 رای و سید هادی حسینی با 58 هزار و 469 رای به عنوان نمایندگان مردم این حوزه در مجلس نهم شدند.
همچنین سید علی ادیانی راد نماینده فعلی مردم جویبار، سوادکوه و قائم شهر در مجلس شورای اسلامی با 53 هزار و 845 رای و عزت الله اکبری تالارپشتی دیگر نماینده فعلی این حوزه انتخابیه با 47 هزار و 111 رای از حضور در کرسی بهارستان نهم بازماندند.
به گزارش خبرآنلان، اصلاح طلبان برای این حوزه انتخابیه نماینده ای معرفی نکرده بودند و نامزدهای مشترک جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان هم قربانعلی نعمت زاده و سید علی ادیانی راد بودند که رای لازم را کسب نکردند.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =