هافبک برزیلی سپاهان معتقد است این تیم سال گذشته شایسته کسب عنوان قهرمانی آسیا بود ولی بدشانسی باعث شد تا این عنوان را به دست نیاورد.

فابیو جانواریو در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرآنلاین، در‌ آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:« همه دیدند که فصل گذشته مقابل السد قطر چگونه حذف شدیم. اگر آن اشتباه را انجام نمی‌دادیم می‌توانستیم به فینال برویم و قهرمان آسیا شویم. ما تیم بسیار خوبی داشتیم و معتقدم سپاهان مستحق قهرمانی بود ولی همان تیم قطری که مقابل ما بازنده شد به قهرمانی آسیا رسید.»‌
او در مورد بازی با النصر امارات که این هفته در اصفهان برگزار خواهد شد ادامه می‌دهد: «باید اولین گام را محکم برداریم و معتقدم با این توانی که داریم النصر را شکست خواهیم داد. ما در اردوی ترکیه فیلم یکی دو بازی این تیم را دیدیم و معتقدم قدرت فنی سپاهان خیلی بیشتر از النصر است. امیدوارم هواداران سپاهان به استادیوم بیایند و تیمشان را تشویق کنند.»
از جانواریو در مورد وضعیت سپاهان در لیگ برتر سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد: «‌خوشبختانه الان صدرنشین هستیم و همه چیز دست خودمان است. حتی شانس قهرمانی ما از تیم‌های دیگر بیشتر است. اگر در بازی بعدی تراکتور را در تبریز ببریم نصف راه قهرمانی را خواهیم رفت.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 201861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =