در حالی که خبرگزاری فارس از پخش فیلم «جدایی نادر از سیمین» در تعطیلات نوروز خبر داده، مجری طرح این فیلم می‌گوید که حق پخش آن هنوز از سوی صدا و سیما خریداری نشده‌است.

 به گزارش خبرآنلاین،  در خبر فارس  آمده که تلویزیون اقدام به خرید فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» کرده و قرار است این فیلم سینمایی که به تازگی جایزه اسکار را از آن خود کرده، در ایام نوروز- روز 10 فروردین- روی آنتن شبکه یک سیما برود.
پس از انتشار این خبر نگار اسکندرفر مجری طرح «جدایی نادر از سیمین» به ایسنا گفت که مالک فیلم بانک «پاسارگاد» است و  این فیلم را تاکنون به تلویزیون نفروخته است.
او افزود : «از آنجا که مسؤولیت مالی این فیلم بر عهده من است، اگر قرار باشد فیلم به تلویزیون فروخته شود حتما من در جریان قرار می‌گیرم، اما فعلا چنین چیزی نبوده است.»
  بر اساس گزارش ایسنا، این فیلم تاکنون توسط اداره کل تامین برنامه صداوسیما نیز خریداری نشده و هر گونه مذاکره‌ای در خصوص خرید و پخش این فیلم از تلویزیون به بازگشت اصغر فرهادی ـ تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «جدایی نادر از سیمین» ـ به ایران منوط شده است. ضمن اینکه اداره کل تامین برنامه خارجی سیما، فیلم «جدایی نادر از سیمین» را در صورت دریافت مجوز از معاونت سیما، خریداری خواهد کرد.
 
57246
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 202147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
    60 3
    خیلی جالب و غیر منتظره بود
  • بدون نام IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
    14 19
    پ ن پ
  • بدون نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۱
    1 0
    بانک پاسارگاد اینهمه سرمایه گذاری کرده، حالا مفتی بیاد تو تلویزیون؟حق داره خب