ایسنا نوشت:

علامحسین محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خود در خصوص صحت و سقم آزادی موسوی و کروبی از حصر خانگی گفت: من این مساله را نشنیده‌ام. شما می‌توانید منبع موثقتان را بیان کنید تا ما ببینیم اصلا منبع شما موثق است یا خیر.

دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی دیگر در مورد انجام عملیات چشم روباه توسط سپاه و آخرین وضعیت متهمان به ارتباط با بی‌بی‌سی اظهار کرد: برای افرادی که با جریانات ضد انقلاب و بی‌بی‌سی تحت عنوان خبررسانی اقدامات خلاف قانونی را انجام می‌دادند و آنها را همراهی می‌کردند، پرونده‌هایی تشکیل شده است و افرادی را با حکم قضایی دستگیر کرده‌اند و پرونده‌هایشان در حال رسیدگی است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره وضعیت شکایت دولت از دو مداح گفت: این پرونده هنوز منجر به صدور قرار نهایی یا حکم نشده است.

او در پاسخ به سوالی در رابطه با دستگیری افرادی در جریان نوسانات بازار سکه و ارز تصریح کرد: پرونده‌ای تشکیل شده ولی هنوز به دادگاه نرفته و هنوز در مرحله تحقیقات دادسرایی است؛ لذا کیفرخواست هم صادر نشده است.

خبرنگاری سوالی در مورد ابلاغ حکم جوانفکر پرسید و گفت این حکم تنها به رویت وکیل رسیده است که محسنی‌اژه‌ای در پاسخ خاطرنشان کرد: متهم یا وکیل او به دادگاه می‌رود، حکم را به او نشان می‌دهد و زیر آن را امضا می‌کند و این کفایت می‌کند.

دادستان کل کشور در پاسخ به سوال همان خبرنگار مبنی بر اینکه آیا شکایت جوانفکر از قاضی صلواتی پیگیری می‌شود یا خیر؟ گفت: هرکسی که شکایت کند، حتما به شکایتش رسیدگی می‌شود. اینکه چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود را من نمی‌دانم ولی هرکسی نسبت به پرونده‌ای اعتراض کند و حکم قابل اعتراض باشد، حتما به آن رسیدگی می‌شود؛ لذا اینکه پرونده‌ای به مرحله نهایی نرسیده باشد، معنایش این نیست که به آن رسیدگی نشده است.

 

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 202421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =