رییس قوه مجریه در ادامه دور چهارم سفرهای استانی و در آخرین سفر استانی سال جاری به استان البرز سفر کرده است.

سید مجتبی ثمره هاشمی مشاور و دستیار ارشد رییس جمهوری و حمید بقایی معاون اجرایی رییس جمهوری، محمود احمدی نژاد را در بدو ورود به استان البرز همراهی می کردند. محمود احمدی نژاد صبح امروز  در بدو ورود به کرج در جمع خبرنگاران گفت: مردم استان البرز در تمامی زمینه ها در حال حرکتی سازنده در مسیر پیشرفت کشور هستند. رییس جمهوری گفت: خدا را سپاسگزارم که آخرین سفر استانی سال 1390 در آستانه بهار و نوروز به استان سرافراز البرز انجام می شود.
اهم سخنان رییس جمهور در ادامه به نقل از ایرنا می‌آید:
  • استان البرز تجلی وحدت و همدلی در کشور است. در این استان بهترین مردم مومن، شجاع، فداکار، پرتلاش و مفید برای ملت ایران و جامعه بشری زندگی می کنند.
  • مسوولان با حضور در شهرستان ها با مردم ملاقات و در شورای اداری مسایل مربوط به شهرستان ها را پیگیری و پروژه های قبلی را ارزیابی می کنند و گزارش خود را در جلسه استانی دولت ارایه خواهند کرد.
  • در این سفر استانی به همه شهرستان های استان البرز سفر خواهم کرد. در جلسه شورای عالی اشتغال که در این سفر تشکیل می شود، برنامه های اشتغالزایی در استان بررسی و راهکارها و تدابیر لازم برای تحقق آن اتخاذ می شود.
  • دیدار با منتخبان و ایثارگران استان دیگر برنامه سفر به استان البرز است. در جلسه استانی هیات دولت ویژه این استان نیز پروژه های مصوب در سفرهای قبلی بررسی می شود.
  • بخشی از پروژه ها اجرا شده اما تعدادی نیز اجرا نشده است. دولت موانع پروژه های اجرا نشده را بررسی خواهد کرد تا تصمیم گیری های لازم برای تسهیل و تسریع اجرای آنها اتخاذ شود.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =