فیلم تلویزیونی «خراش» به کارگردانی محمد حمزه‌ای نوروز 91 از شبکه چهار پخش می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم تلویزیونی «خراش» در کنداکتور فیلم‌های نوروزی شبکه چهار قرار گرفته است. این فیلم قرار است شنبه پنجم فروردین ماه ساعت 18 روی آنتن این شبکه برود.
 
تله‌فیلم «خراش» براساس فیلمنامه‌ای از حجت قاسم‌زاده اصل جلوی دوربین رفته و داستان آن درباره زنی است به نام روشنک با بازی لاله اسکندری که به اتهام اختلاس به حبس محکوم شده است. بعد از گذشت دو سال و اثبات بی‌گناهی‌اش، او از زندان آزاد می‌شود. حالا روشنک در پی احقاق حق از دست رفته‌اش است.
 
 
پیش‌تولید «خراش» از اواخر اردیبهشت ماه در تهران شروع شد و تصویربرداری آن از 18 خردادماه با ضبط سکانس‌های خانه روشنک در محله بهار شیراز آغاز شد. با گذشت 27 جلسه با ضبط سکانس‌های مربوط به فرودگاه امام در تاریخ 16 تیرماه به پایان رسید.
 
 
در این فیلم بیتا فرهی (شکوه)، لاله اسکندری (روشنک)، بهناز جعفری (صبا) ، کوروش سلیمانی (محمد)، پارسوا پورقبادی (سورنا) ، حدیثه تهرانی (همکار روشنک)، احمد زالی (افسر نگهبان)، محمدرضا قومی (رئیس آژانس) و شیرین یزدان‌بخش (مادر روشنک) بازی می‌کنند.
 
 
چنگیز جلیلوند (سرهنگ)، پیام دهکردی (ریس اداره روشنک)، علیرضا اوسیوند (مرد زندانی)، مجید سعیدی (راننده تاکسی) و فریبا کامران (زن زندانی) نیز در فیلم حضور دارند.
 
 
مجری طرح «خراش» مهدی معزی و تهیه‌کننده آن وحید سعیدی است. «خراش» محصول گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیماست.
 
58241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 204490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بانام IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
    1 4
    خوش به حالشون