۰ نفر
۱ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۱:۲۳

فیلمنامه‌نویس و کارگردان سرشناس آمریکایی برای دومین بار نام تازه‌ترین فیلم خود را عوض کرد.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم جدید وودی آلن ابتدا «The Bop Decameron» و بعد «نرون ویولن زد» نام داشت، اما اکنون او عنوان «تقدیم به رم با عشق» را انتخاب کرده است.
 

شرکت سونی پیکچرز کلسیکس این فیلم را 22 ژوئن روانه سینماها می‌کند.


«تقدیم به رم با عشق» تابستان پیش در رم فیلمبرداری شد و عنوان جدید نوعی ادای احترام به این شهر است. نام «نرون ویولن زد» به خاطر ناآشنایی تماشاگران با مفهوم آن تغییر کرد.


این فیلم درباره گروهی از آدم‌ها در ایتالیا – بعضی آمریکایی، بعضی ایتالیایی، بعضی ساکن، بعضی بازدیدکننده - و روابط عاشقانه، ماجراها و گرفتاری‌های آن‌هاست.


آلن، الک بالدوین، روبرتو بنینی، پنه‌لوپه کروز، جودی دیویس، جسی آیزنبرگ، گرتا گرویگ و الن پیج در «تقدیم به رم با عشق» بازی کرده‌اند.


این فیلم را شرکت «گراویر پروداکشنز فیلم» تهیه کرده و لتی آرونسن و استفن تننبام تهیه‌کنندگان آن هستند. شرکت ایتالیایی مدوسا نیز یکی از سرمایه‌گذاران «تقدیم به رم با عشق» است.


«نیمه‌شب در پاریس» فیلم قبلی آلن حدود 150 میلیون دلار در دنیا فروخت. آلن 77 ساله برای این فیلم برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد.


او در 1978 برای «آنی هال» جوایز اسکار بهترین کارگردان و بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را دریافت کرد و در 1987 نیز با «هانا و خواهرانش» برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد.
 

ورایتی / 19 مارس / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 204629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =